מי הזוכות בתחרות הצילומים "נשים מצלמות נשים"?

מי הזוכות בתחרות הצילומים "נשים מצלמות נשים"?

לכבוד חגיגות יום האישה פורום נשים רחובות יזם את תחרות "נשים מצלמות נשים", תחרות צילום לנשות רחובות* אתמול, יום האישה הבינלאומי נבחרו 3 זוכות במקומות הראשונים: חן משולמי-כהן, עדי גולדהירש ועמית כפרי. התצלומים הזוכים מוצגים בתערוכה בלובי בניין עיריית רחובות.

לרגל יום האישה יזמו חברות צוות פורום נשים רחובות תחרות צילום המאפשרת לנשות העיר לספר את הסיפור הנשי באמצעות תמונות מחיי היום יום. עשרות נשים ונערות השתתפו בתחרות ואתמול בחרה הוועדה השופטת את שלושת המקומות הראשונים:

במקום הראשון זכתה חן משולמי-כהן שצילמה בכישרון רב את ידי אמה המבוגרת לשות בצק כשידיה עוטות תכשיטים. חן משתפת: "בצילום ניסיתי להעביר את התחושה של הבית, החום שהאימהות והנשים בעולם מכניסות לעולם שלנו ובמיוחד אמא שלי המצולמת בתמונה שנבחרה למקום הראשון בתחרות". במקום השני זכתה עדי גולדהירש בצילום מראה מרגש ואל המקום השלישי הגיעה עמית כפרי עם תצלום משותף של אם ובנה ממסע בהודו.

15 התצלומים שקיבלו את הציונים הגבוהים ביותר ע"י ועדת השיפוט מוצגים בתערוכה זמנית בלובי בניין עיריית רחובות. ניתן להגיע ולהתרשם מהצילומים במהלך השבועיים הקרובים. במקום תישמר הקפדה על הנחיות משרד הבריאות ולא תתאפשר התקהלות.

ראש העיר רחמים מלול: "תערוכת הצילום היא פעילות אחת מתוך רבות שיזמה עיריית רחובות באמצעות פורום נשים לטובת נשות העיר לחגיגות יום האישה. אני מודה לכל העוסקות במלאכה, חברת המועצה אוה גור וחברות פורום נשים על היוזמות המרגשות לטובת נשות העיר רחובות".

ח"מ אוה גור, מחזיקת תיק קידום מעמד האישה ויו"ר פורום נשים: "אנחנו חוגגים את שבוע האישה במגוון פעילויות ויוזמות עירוניות. תחרות הצילום אפשרה לנשות העיר להציג את הרגעים היפים והמיוחדים בחיי היום יום שלנו. אני מברכת את שלושת הזוכות בתחרות וקוראת לתושבים להגיע לתערוכה ולהתרשם מהצילומים המרגשים".

אביבה חלבי יועצת רה"ע לקידום מעמד האישה: "פורום נשים פועל לקדם נשים במגוון תוכניות הכוללות קורסים שונים, הרצאות, ימי העצמה, קידום עסקים, תוכניות ופעילויות למניעת אלימות ומלגות לתואר ראשון. כחלק מפעילות זו יזם הפורום תחרות צילום המהווה גם חלק מהעלאת המודעות וחיבור מעגלים נוספים לעשייה העירונית. אני מבקשת להודות לנירית שדה, רכזת התערוכה על העשייה המבורכת".

צילום: חן משולמי כהן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh