מי הצוות הזוכה השבוע בתחרות ההתחסנות בבתי הספר שיזמה עיריית רחובות?

מי הצוות הזוכה השבוע בתחרות ההתחסנות בבתי הספר שיזמה עיריית רחובות?

צוות חט"ע בקרית החינוך ע"ש קציר הציג 96% התחסנות בקרב הצוות החינוכי והוא זוכה השבוע בפרס מיוחד מטעם עיריית רחובות: מכונת קפה ומיקרוגל לחדר המורים המשותף כזכור, 6 בתי ספר ותיכונים בעיר הציגו שיעור התחסנות גבוה במיוחד וזכו כבר בפרס. התחרות נמשכת, הצוותים יתחסנו וידווחו לאגף החינוך- והזוכים יוכרזו מדי שבוע לפי שיעור ההתחסנות הגבוה ביותר.

עיריית רחובות, באמצעות אגף החינוך והנוער, יצאה בתחרות מיוחדת המיועדת לצוותים החינוכיים בעיר:  תחרות "הצוות המתחסן" . זאת במטרה לעודד את הצוותים החינוכיים בבתי הספר היסודיים והתיכוניים בעיר להתחסן כמה שיותר מהר, על מנת לחזור ללימודים  בראש שקט.

לאחר שלושה שבועות של תחרות, כעת מפרסם האגף את הזוכים בשבוע השני במכונת קפה ומיקרוגל לשימוש הצוות: צוות חט"ע בקרית החינוך ע"ש קציר שהציגו שיעור התחסנות של 96%.

בשבוע שעבר זכו בפרס בתי הספר שז"ר, בן גוריון, ישיבת בני עקיבא  הדרום, חט״ב קציר א, ישיבת אמית עמיחי וביה״ס שובו.

התחרות היא בנוסף למגוון פעולות שבהן נוקטת העירייה על מנת להפוך לעיר מחוסנת ככל שניתן. ביניהן להביא לכמה שיותר מתחסנים מצוותי החינוך בעיר, על מנת לשמור על מערכת חינוך עירונית בטוחה עבורם ועבור התלמידים- שרובם אינם יכולים להתחסן (עד גיל 16) על פי ההנחיות. עד כה דאגו בעיריית רחובות לתת עדיפות בחיסונים לצוותי החינוך בשיתוף פעולה מול הקופות, וכן ערכו עבורם מפגש מיוחד עם מומחים רפואיים על מנת להשיב על שאלות ולהסיר חסמים לחיסונים.

התחרות נמשכת, וביה"ס הזוכה בכל שבוע יהיה בעל אחוזי התחסנות של הצוות החינוכי הגבוהים ביותר בעיר. הצוות הזוכה יקבל פרס: מכונת קפה ומיקרוגל לשימוש הצוות החינוכי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh