מי יהיה המורה של רחובות? אתם ממליצים!

מי יהיה המורה של רחובות? אתם ממליצים!

לכבוד יום המורה שיתקיים השנה ב-9.12, אגף החינוך והנוער בעיריית רחובות מזמין את התושבים, ההורים והתלמידים לבחור את איש/אשת החינוך הטובים ביותר. כל אנשי ונשות החינוך ברחובות יכולים להשתתף בתחרות: מורים ומורות, מנהלות ומנהלים, סייעות, גננות וגננים. הפרס לזוכה: שובר רכישה בסך 1,000 ₪. רוצים להמליץ על איש או אשת החינוך שהשפיעו עליכם? לחצו כאן: http://bit.ly/379zooT.

מפרגנים לנשות ואנשי החינוך ברחובות: בישראל מציינים השנה את "יום המורה" בכ"ג כסלו 9.12, ואגף החינוך והנוער מוביל יוזמה ייחודית לכבוד הצוותים החינוכיים. תחרות המורה של רחובות יוצאת לדרך היום ובמסגרתה ימליצו התושבים על איש/אשת החינוך האהוב/ה עליהם, שהשפיעו עליהם או על ילדיהם באופן מיוחד. כל ממליץ יתבקש לציין את שמו של איש או אשת חינוך בעיר, את המוסד בו הם מלמדים ולהסביר בפירוט ובצורה משכנעת – למה דווקא היא/הוא ראוי/ה לנצח בתחרות ולהיות איש/ת החינוך של רחובות.

את ההמלצות יש לשלוח עד ליום ראשון, ה-6.12, לאחר מכן הן יועברו לוועדה מקצועית שתיבחן את ההמלצות והמועמדים. לזוכה בתחרות יוענק שובר רכישה בסך 1,000 ₪ ובתעודת הוקרה מטעם ראש העיר, רחמים מלול. ההכרזה על הזוכה תהיה "ביום המורה" ה-9.12.

בנוסף, לכבוד "יום המורה" 2020 ובכדי להמחיש את ההערכה העצומה אותה רוחשים תושבי ותושבות העיר לצוותים החינוכיים, בעיר רחובות יתלה שילוט חוצות נרחב לכבוד יום המורה- במילות תודה והערכה לאנשי ונשות החינוך, המשקיעים בתלמידות ובתלמידים. הפתעות נוספות יחכו לצוותים החינוכיים במוסדות החינוך ביום המורה.

רוצים לפרגן למורה של הילד? בטוחים שהגננת בגן של הילדה היא הגננת האולטימטיבית? בואו להמליץ עליהם ועזרו להם לנצח בתחרות באמצעות הרשמה בטופס הבא: http://bit.ly/379zooT

ראש העיר רחמים מלול: "אנו משקיעים משאבים רבים במערכת החינוך העירונית וחלק מהותי ובלתי נפרד ממנה הוא המשאב האנושי. המורות והמורים, המנהלים והמנהלות, הגננות ושאר אנשי הצוותים החינוכיים הערכיים מובילים את מערכת החינוך העירונית למצוינות. אני קורא לתלמידים ולהורים להצטרף אלינו – להוקיר ולהודות להם על העשייה המיוחדת שלהם למען הילדים והילדות של כולנו".

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זהר בלום: "החינוך ברחובות עומד בראש סדר העדיפויות, גם עכשיו בתקופת הקורונה. האנשים היקרים המובילים את מערכת החינוך המקומית מתמודדים בתקופה האחרונה מול אתגרים לא פשוטים. אנו מתכוונים לנצל את יום המורה כדי להוקיר אותם להביע הערכה על העבודה המסורה שלהם במשך כל ימות השנה. אני קורא לתושבות ולתושבים להצטרף לתחרות שיזמנו ולהמליץ על איש או אשת החינוך שלכם".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: "בחודש הקרוב נציין את יום המורה עם מגוון פעילויות שיתקיימו בבתי הספר ובמוסדות החינוך. בהזדמנות הזאת נבקש להאיר את אנשי החינוך ולהודות להם על המאמצים הרבים וההתמודדות עם הקשיים שמשבר הקורונה הביא. אני מזמינה אתכם להמליץ על איש או אשת החינוך שהשפיעו עליכם לטובה והפכו את ימי הלימודים למהנים ובלתי נשכחים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh