מכבי רחובות תייצג את ישראל בבודפשט

מכבי רחובות תייצג את ישראל בבודפשט

קבוצת הנערות של מכבי רחובות תייצג את ישראל במשחקי מכבי אירופה בבודפשט. בטרם המריאו אתמול, הן נפגשו עם ראש העיר, רחמים מלול, שאיחל להן בהצלחה.

קבוצת הנערות של מכבי רחובות המריאה אמש ל-10 ימים בבודפשט, כדי לייצג את רחובות ואת ישראל במשחקי מכבי אירופה שמתקיימים השנה בבודפשט, הונגריה.
מדי ארבע שנים מתקיימים משחקי מכבי אירופה. המשחקים האזוריים של אירופה הינם אירוע ספורטיבי בינלאומי ייחודי ומוביל, בו משתתפים כ- 3000 ספורטאים מכלל מדינות אירופה וכן מדינות אורחות מארה"ב, אוסטרליה, דרא"פ וכמובן ישראל.

המשחקים מהווים אירוע ציוני משמעותי ביותר, כאשר הספורטאים לוקחים חלק בתחרויות הספורט השונות, ומסייעים בהסברה באמצעות השיח מול הספורטאים היהודים על חוויות שלהם כישראלים.

השנה רחובות נבחרה לייצג את ישראל מטעם מכבי תנועה עולמית ומכבי ישראל בתחום כדורסל הנשים . 11 נערות שחקניות בעיר, תלמידות בתי הספר קריית המדעים, דה שליט, קציר ואורט נסעו בלוויית המאמנות אינה בוטנקו ונעמי לנגפורד.

בטרם הנסיעה אתמול, הן הגיעו ללשכת ראש העיר, רחמים מלול, וקיבלו ממנו את ברכת הדרך ואיחולי בהצלחה: "אני בטוח שהנערות המוכשרות ייצגו היטב את רחובות ואת ישראל בכלל, וכולנו מאחלים להן בהצלחה גדולה".

חבר המועצה מחזיק תיק הספורט, רועי שרעבי: "אני גאה בשחקניות הצעירות ומאחל להן בהצלחה במשחקים באירופה".

רותי זלוף, מנהלת כדורסל נשים, נערות וילדות של מכבי רחובות: "תודה לראש העיר ולחברה העירונית על התמיכה במשך כל ימות השנה, ועל הרוח הגבית גם בשליחות הזו. אני בטוחה כי זו תהיה נציגות מכובדת לרחובות ולישראל".

בפגישה נכחה גם יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, אביבה חלבי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh