מכונת קפה השכלולים שעושים הבדל גדול

מכונת קפה השכלולים שעושים הבדל גדול

אם אי פעם שלחתם מבטים מעריצים לעבר הבריסטה בבית הקפה המועדף עליכם, איך הוא מצליח לג'נגל בין כל המשימות ולרקוח כוס קפה מושלמת, נכונה לכם הפתעה. היום, עם כל השכלולים והפיצ'רים המתקדמים בזירת המכונות, גם אתם תוכלו להכין כוס שתגרוף מחמאות או יותר נכון – לגימות של הנאה.

מכונת קפה עכשווית היא מכונה חכמה שיודעת להתאים את עצמה לצרכי המשתמש. כלומר, המכונה עובדת בשבילכם ולא להפך. אז אם ברצונכם לשדרג את חוויית הקפאין שהכרתם ולהצטייד במכונת קפה מהזן החדש – הכתבה הזו בשבילכם. 4 השכלולים הבולטים בתחום.

הכל תחת שליטה

יש מי שלא רוצים להשקיע בחשיבה בהכנת הקפה ויש את אלה שאוהבים לשלוט בכל פרמטר. עבור מי שאוהב להרגיש כמו בריסטה מקצועי המציאו את המכונות שמגיעות עם טרמוסטט ושסתום מאובטחים לקבלת בקרת לחץ משופרת כמו גם שעון מד לחץ חיצוני שמשקף את נתוני החליטה בעת הכנת המשקה. כלומר, אתם קובעים את הנתונים ובמעקב צמוד אחר תהליך ההכנה – שותפים להכנתו ולכן, גם נהנים מהחוויה של ההכנה עוד לפני שתיהנו מהמשקה האיכותי שהכנתם.

להכין קפה גם מרחוק

היום לא חייבים לעמוד ליד המכונה על מנת להפעיל אותה. אפשר לעשות את זה בשלט רחוק! ובאמצעות הסמארטפון שלכם. רוכשים את המכונה כמו PrimaDonna Elite  של דלונגי ומורידים אפליקציה תומכת במכונה. באמצעות היישום ניתן לשלוט במכונה בזמן אמת ואפילו לבחור את סוג המשקה המועדף (אספרסו, קפוצ'ינו וכדומה). אפשר באמצעות היישום גם להכין מתכוני קפה (כלומר סוג הקפה המועדף מבחינת כמות חלב, מים וכולי) וליהנות גם מסרטוני וידאו להפעלת המכונה.

פרופיל קפה בהתאמה אישית

התאמה אישית היא מילת המפתח במכונות הקפה העכשוויות. ניתן להגדיר באמצעות לחיצה את פרופיל הקפה האולטימטיבי מבחינתכם, שילוב של כמות קפה, מים וחלב. לכל אחד בבית יש העדפה משלו לקפה המושלם מבחינתו ועל ידי הגדרה נכונה של כוס הקפה האידיאלית ניתן תמיד להכין קפה כי המכונה "זוכרת" את הסגנון המועדף. אי אפשר לטעות. הקפה המוכן יענה בדיוק על טעמו של הלוגם. כמו כן, ניתן לראות מכונות שונות המגיעות עם פיצ'רים כמו דרגות שונות לטחינה, כך שכל אחד יוכל לקבוע את דרגת הטחינה המועדפת עליו.
בנוסף, מכונות עם יכולת לווסת עוצמות קפה – מתון, סטנדרטי וחזק. אופציות נוספות – מכונות המאפשרות להכין קפה מקפה טחון או מפולים, לפי בחירה.

התייעלות אנרגטית בזירת הקפה

היום יותר מתמיד אפשר לחסוך חשמל בהכנת הקפה. מכונת קפה עדכנית היא מכונת קפה עם פונקציות המתנה או כזו המכבה את עצמה זמן קצר אם אין פעילות. כמו כן, המכונות חוסכות גם במשאב הזמן – מנקות את עצמן, כולל ניקוי אבנית תקופתי אוטומטי ואפילו בעלות מערכת לצמצום רעשים. שקטות, יפות ויעילות.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh