ממחזרים וזוכים בפרסים!

ממחזרים וזוכים בפרסים!

רחובות מצטרפת ליום המחזור של ישראל – בימים חמישי (26.11) ושני (30.11) הצוותים הכתומים של "תמיר" – תאגיד מחזור האריזות יפתיעו את תושבי רחובות במבצע מחזור מיוחד. הצוותים יעברו בין הבתים ויחפשו שקיות מלאות באריזות משומשות המיועדות לפח הכתום (קרטוני משקה, מתכת ופלסטיק), משפחה שימצאו אצלה לפחות 7 אריזות תזכה בפרס מיוחד וממוחזר.

ביום שני (30.11) יצטרף לפעילות גם סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ' שיפתיע את המשפחות הממחזרות  בביקור ובהפתעה ממוחזרת. המשפחות הממחזרות ברחובות יצטרפו למאמץ הארצי לקביעת שיא של ממחזרי האריזות בישראל!

רחובות נבחרה להשתתף בפעילות הארצית של תאגיד המחזור "תמיר" במסגרת יום המחזור של ישראל שיתקיים ב-8.12. במשך יומיים בשבוע הקרוב, חמישי (26.11) ושני (30.11) יגיעו הצוותים הכתומים של תמיר לביקור מפתיע בבתי משפחות ברחובות ויחפשו אריזות המיועדות למחזור בפח הכתום, כמו קרטוני משקה, בקבוקי שמפו, קופסאות שימורים ועוד. המשפחה הרחובותית בה ימצאו לפחות 7 אריזות מסוגים שונים תזכה בפרסים מיוחדים וממחוזרים ותעזור לקבוע שיא חדש של ממחזרי האריזות בישראל שיקבע ב-8.12, ביום המחזור הלאומי.

הפעילות תתקיים במסגרת שיתוף הפעולה של העיר רחובות עם תאגיד המחזור "תמיר", במהלכה ישמרו הנחיות משרד הבריאות ותנאי התו הסגול.

בחודשים האחרונים פעלה עיריית רחובות באמצעות אגף חזות העיר להוציא לפעול את מהפכת המחזור הגדולה עם פריסת קרטוניות, מיחזוריות בקבוקים, מיכלים לאיסוף פסולת אלקטרונית ופריסת מיכלים כתומים. מתקני המחזור  הוצבו בכל השכונות בעיר וכעת התושבות והתושבים יכולים למחזר פלסטיק, אריזות, זכוכית, נייר, טקסטיל וגם פסולת אלקטרונית. כל זה לווה בקמפיין הסברה והעלאת מודעות – הכל על מנת להביא להגדלת פעילות המיחזור בעיר למען השמירה על הסביבה. כעת נבחרה רחובות לפעילות מיוחדת לקראת יום המיחזור.

ראש העיר רחמים מלול: "גם בתקופת הקורונה, העירייה ממשיכה בפעילות בנושא חזות העיר בכלל ומהפיכת המחזור בפרט- למען השמירה על הסביבה. יום המיחזור והפעילות המיוחדת שבצידו היא עוד הזדמנות עבורנו לקרוא למשפחות בעיר- מחזרו כמה שיותר, אספו אריזות והשתתפו בפעילות שלנו!".

סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "אנחנו ממשיכים את מהפכת המחזור בעיר והופכים את הליך המחזור לכיפי ומשפחתי. הצוותים של תמיר יסיירו ברחבי העיר, יחפשו את המשפחות הממחזרות ויחלקו להם פרסים מיוחדים העשויים מחומרים ממוחזרים. גם אני אצטרף לצוותים כדי לפגוש את התושבים הממחזרים ביום שני הקרוב".

בתמונה: סגן ראש העיר מחזיק תיק חזות העיר יניב מרקוביץ ומנכ"ל תמיר רני איידלר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh