ממנפים את עידן הקורונה

ממנפים את עידן הקורונה

עיריית רחובות מזמינה לסדנה מקוונת בנושא צרכנות נבונה ברשת עם גורו הקניות באינטרנט, "רעות תקני לי".

עיריית רחובות באמצעות האגף לשירותים חברתיים מזמינה את התושבות והתושבים להרצאת חובה בנושא רכישה חכמה ברשת: כיצד לקנות נכון וזול ברשת? כיצד לזהות אתר מהימן? כיצד להימנע ממלכודות ברשת? איך לבדוק מחירים ולהשיג את המחיר הכי טוב? אילו אתרים שווה להכיר? וכיצד לחסוך מאות שקלים בחודש * את ההרצאה תעביר רעות לונברג, מנהלת קבוצת הפייסבוק "רעות תקני לי", מומחית בנושא* ההרצאה ביוזמת חבר המועצה שמוליק בר דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים, תתקיים ביום שלישי, 27.4 בשעה 20:30, ללא עלות, ומותנית בהרשמה מראש בקישור שלהלן: https://bit.ly/3ecM7ur

תקופת הקורונה הרגילה את כולנו לעבור ולבצע כמה שיותר פעולות כמו קניות, סידורים ותשלום חשבונות באמצעות הדיגיטל.

שופינג ורכישת מוצרים ושירותים שונים  באמצעות אתרים ישראליים או באמצעות אתרים בחו"ל דורשים הבנה והתמצאות בנבכי התחום- כיצד לקנות נכון וזול ברשת? כיצד לזהות אתר מהימן? כיצד להימנע ממלכודות ברשת? איך להשיג את המחיר הכי טוב? אילו אתרים שווה להכיר? איך להוזיל עלויות? מהם המיסים החלים על רכישה מחו"ל ומה היקפם?

לשם כך יזמו חבר המועצה שמואל בר דאנזאן והאגף לשירותים חברתיים סדנת היכרות מקוונת עם הנושא, מאת המומחית הגדולה ביותר בתחום בישראל – רעות לונברג. לונברג, המוכרת בשמה "רעות תקני לי" כשם קבוצת הפייסבוק שהקימה המונה 150,000 איש, עוסקת בנושא מזה שנים ותרחיב בנושא על מנת להעניק מהידע שלה לקונים ברשת – ותיקים ומתחילים כאחד. כל זאת על מנת להביא לרכישה נכונה ונבונה יותר.

ההרצאה תתקיים ביום שלישי, 27.4.21  בשעה 20:30 באמצעות הזום, לאחר הרשמה מראש.

זו ההרצאה שניה בסדרה של הרצאות מקוונות שמעודדות את התושבים והתושבות לצרכנות נכונה והתנהלות פיננסית נבונה, מטעם האגף לשירותים חברתיים. ההרצאה הראשונה שנערכה ב2.2. הייתה בנושא "התנהלות כלכלית נכונה בתקופת הקורונה ובכלל" מאת ליאת פישל, מאמנת לכלכלת המשפחה ולחינוך פיננסי.

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו ממשיכים להעניק לתושבים מידע מועיל בנושא התנהלות כלכלית וצרכנות נבונה. עידן הקורונה הביא להאצת השימוש בכלים הדיגיטליים למטרות שונות, וחשוב לנו לנצל את המצב על מנת לאפשר לתושבים לקבל ידע רלוונטי".

חבר המועצה עו"ד שמואל בר דאנזאן, מחזיק תיק שירותים חברתיים: "רבים מהתושבים עורכים קניות שונות באמצעות האינטרנט. חשוב לדעת כיצד לעשות זאת בצורה נבונה ונכונה. אני מזמין את כל התושבים למפגש זום שיעניק את הכלים האלו".

בת חן קרני, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: "האגף לשירותים חברתיים כמכלול טיפול באוכלוסייה, רואה חשיבות רבה בפתיחת ערוץ נוסף לרווחת תושבי העיר וזאת כמענה  למגמות  ולהשלכות של הקורונה על ההתנהלות הפיננסית של יחידים ומשפחות. מידע הוא כלי חשוב אשר יכול לסייע רבות בקבלת החלטות לצריכה כלכלית נכונה ונבונה".

ההרצאה ללא עלות, ומותנית בהרשמה מראש בקישור שלהלן: https://bit.ly/3ecM7ur

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh