ממשיכים בהכנות לפתיחת שנת הלימודים

ממשיכים בהכנות לפתיחת שנת הלימודים

עיריית רחובות מחלקת אלפי ערכות הכנה לילדים העולים לכיתה א'.

שלום כיתה א': לצד ההתמודדות עם משבר הקורונה, באגף החינוך ממשיכים במרץ בהכנות לקראת פתיחת שנת הלימודים: כ- 3000 התלמידים לעתיד יקבלו ערכת הכנה פדגוגית ומקיפה. הערכה מכילה 3 חוברות ומקנה מיומנויות מגוונות המחזקות את היכולות של הילדים אשר שלבי המעבר מגן הילדים לבית הספר.

כ- 3000 תלמידות ותלמידי כיתות א' צפויים להיכנס לראשונה בשערי בתי הספר היסודיים בעיר בראשון בספטמבר. באגף החינוך קיבלו החלטה להשקיע בחלוקת ערכות לימודיות ושימושיות במיוחד, שיסייעו להם בהכנה משמעותית לקראת כיתה א'.

כל ערכה מכילה 3 חוברות ובכל אחת מהן פעילויות מרכזיות המורכבות ממספר שלבים במגוון תחומים- עברית, חשבון ועוד. החוברות יסייעו בהקניה וחיזוק מיומנויות הלמידה, ההקשבה והריכוז במילוי משימות בשלב המעבר מגן הילדים לבית הספר. ערכה מתאימה נרכשה עבור תלמידי בתי הספר התורניים.

הצוות החינוכי באגף החינוך ממליצים להורים לחוות את הפעילויות יחד עם הילדים ולתווך להם את המשימות המאתגרות והמהנות. המלצות, פתרונות וחומר נוסף אודות השימוש בערכה, תוכלו למצוא באתר של "אמות חשיבה" תחת הלשונית בסרגל העליון, "אתכם לכיתה א'".

הערכה אינה ניתנת לרכישה בחנויות, ותחולק בתיאום מראש על ידי כל אחד מבתי הספר היסודיים בעיר, שבהם מיועדים התלמידים והתלמידות ללמוד. כל בית ספר יודיע להורי התלמידים המיועדים מתי להגיע ולאסוף את הערכה המיועדת לבנם/בתם.

לערכה מצורף מכתב אישי המיועד לתלמידים החדשים והנרגשים – ולהוריהם לקראת הכניסה למערכת החינוך העירונית. על המכתב חתומים ראש העיר, רחמים מלול, ממלא מקומו ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, ומנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן: "רחובות היא עיר המדע והתרבות, המציבה את החינוך בראש סדר העדיפויות העירוני שלה. בבתי הספר תרכשו ידע והשכלה לצד טיפוח ערכים רבים: כבוד הדדי, סובלנות, דרך ארץ, ערבות הדדית ואחריות חברתית. תכירו הרבה מורים וחברים ותפגשו חברים מוכרים, תלמדו לרכוש ולהתרגל לכללים חדשים.

אנחנו שמחים ומצפים לקראתכם, מאחלים לכם התאקלמות מהירה ונעימה בבית הספר!"

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו מקדמים בברכה ובשמחה את התלמידים החדשים למערכת החינוך העירונית, שנחשבת לאחת הטובות בישראל . כחלק מהשירות להורים, ובפרט בימים אלה של התמודדות כלכלית מאתגרת, רכשנו עבור התלמידים את הערכות שיכינו אותם היטב ללימודים בשנה הבאה. אנו מאחלים לכל הילדים קיץ בטוח- ובהצלחה בבית הספר".

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "אנו שמחים לברך את דור העתיד של התלמידים בעיר. חיפשנו ומצאנו מענה כולל עבור ההורים אשר מבקשים להביא את ילדיהם לבתי הספר בעיר כשהם מוכנים ככל האפשר לקראת הלימודים בכיתה .  ערכת ההכנה לכיתה א' שאנו מחלקים בימים אלה , תשמש את התלמידים הצעירים ותסייע להקל על המעבר שלהם. חלוקת הערכות היא אחד מהפרויקטים שלנו לקראת פתיחת שנת הלימודים, ואנו ממשיכים להיערך במרץ במהלך החופש הגדול".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך: "אחד המעברים הכי מרגשים ומשמעותיים בחיים הוא המעבר לכיתה א'. גם אנחנו מתרגשים ולכן בחרנו לברך כל תלמיד ותלמידה באופן אישי, במכתב הממוען לכל אחד מהם, וצירפנו את חוברות הלמידה השימושיות שיוכלו לעזור בהכנה שלהם – ושל הוריהם למעבר לבית הספר היסודי".

בתמונה: עמית מהדי מבית ספר בראשית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh