ממשיכים במיזם ימי הולדת לניצולי שואה

ממשיכים במיזם ימי הולדת לניצולי שואה

חגיגת יום הולדת 92 לניצולת השואה זהבה יולנדה בצל תקופת הקורונה.

במסגרת המיזם שמובילה המורה חנה גינסברג, בבית ספר דה-שליט חטיבה ב', בשנתיים האחרונות: חגיגת ימי הולדת לניצולי השואה, בשבוע שעבר חגגו, תלמידי כיתה ח' וחנה, יוזמת ומקימת המיזם, יום הולדת 92 לניצולת השואה זהבה יולנדה.

לפני כחצי שנה, בחודש פברואר הם חגגו לזהבה יום הולדת 91 וחצי לבקשתה, לאחר ששמעה על המיזם מחברים.

זהבה לא רצתה לחכות לגיל 92 והעדיפה לחגוג כל עוד היא יכולה.

חנה מספרת: "אכן, הגענו בערב לביתה כ 25 מתלמידי הכתה וחגגנו לה 91 וחצי בשירים, נגינה, ריקודים, ברכות וכיבוד שהתלמידים הכינו והביאו.

בשבוע שעבר, זכינו לחגוג עימה 92, את החגיגה ערכנו בכניסה לבניין בו היא גרה (עקב נגיף הקורונה) זכינו לשמח אותה ולשמוח יחד איתה, הייתה חגיגה שמחה ומרגשת מאוד.

הייתה חוויה נהדרת, מבורכת ומשמעותית. הייתה אוירה נעימה, עם השירים, הנגינה, הברכות והכיבוד. המתנה שהעניקו לה התלמידים, מארז הסבונים, הקרמים, מארז השוקולדים והעוגות, כמובן הוסיפו לשמחה שלה ולהתרגשות.

יש לנו תלמידים מקסימים, מלאי דרך ארץ, תלמידים איכותיים, עם ערכים רבים. אני גאה בהם, והאמת גם בנחישות שלי, לא לוותר, לחגוג ולציין את יום הולדתה ה – 92 גם בצל הקורונה. (כמובן להקפיד לקיים את כל ההנחיות).

ג'ורג', בנה של זהבה, התקשר אלי באותו ערב, ובקש להודות להם שוב, על ששמחו מאוד את אמא שלו, וכפי שאמר להם, נתנו לה בכך טעם לחיים…"

זו היא חגיגת יומולדת אחת מני רבים שחנה ותלמידיה חגגו לניצולי השואה, ובכל אירוע של יום הולדת לניצול שואה התלמידים עוברים חוויה משמעותית, מעצימה ומרגשת מאוד וכך כמובן גם שורדי השואה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh