מנהל מחלקת הספורט בחברה העירונית: דורון שמחי

מנהל מחלקת הספורט בחברה העירונית: דורון שמחי

דורון שמחי מונה למנהל מחלקת הספורט בחברה העירונית רחובות לתרבות, נופש וספורט.

שמחי גדל ברחובות ומאז שהיה צעיר עסק בספורט במגוון תפקידים, שעסקו בקידום את תרבות הספורט בישראל בכלל וברחובות בפרט, מתפקידים בתחום ההוראה ועד ניהול מרכזי ספורט ופרויקטים ארציים.

בתפקידו האחרון שימש במשך 4 שנים כמנהל פרויקט הדגל של איגוד הכדוריד, פרויקט גדול שנועד לקדם ולמצב את הענף, כאשר המטרה המרכזית היא להגיע מוכנים לאולימפיאדת 2024. כמו כן, בעברו גם שימש כמנכ"ל מרכז וייסגל ברחובות ובתפקידי ניהול במכבי העולמית, ראש מטה המכביה ה-13 וה-14 וראש תחום אירופה וצפון אמריקה. בנוסף, כיהן בהתנדבות כיו"ר איגוד הכדוריד בישראל והיה חבר הנהלת הועד האולימפי בישראל, חבר הנהלת איגוד ספורט עממי, חבר הנהלת מכבי ישראל ויו"ר תנועת הנוער "מכבי צעיר".

רועי שרעבי, חבר מועצת העיר רחובות מחזיק תיק הספורט: "אני מברך על מינויו של דורון שמחי למנהל מחלקת הספורט בחברה העירונית. היכולות, הקשרים והנסיון שהוא מביא עימו יביאו לקידום ענייני הספורט בעיר ואנו נסייע לו ככל שנדרש".

לדברי איציק עובדיה, מנכ"ל החברה העירונית: "דורון שמחי חי ונושם ספורט עוד מצעירותו, ולצד הרצון לקדם את הספורט בעירנו הוא מביא עמו ניסיון רב מענפי הספורט השונים ויכולות ניהול שיסייעו לו במילוי תפקידו על הצד הטוב ביותר. אנו מאחלים לו בהצלחה בתפקידו ואין לי ספק כי הוא יקדם את הספורט בעיר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh