מנכ"ל החברה העירונית,  איציק עובדיה, פורש

מנכ"ל החברה העירונית,  איציק עובדיה, פורש

בימים אלה מונה עובדיה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי חיפה.

איציק עובדיה (49), תושב העיר רחובות, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים, התקדם בסולם התפקידים בחברה העירונית  בעשר השנים האחרונות עד לתפקיד המנכ"ל.

הוא החל את דרכו עם הקמת החברה העירונית ב2011 כמנהל מחלקת הספורט, ולאחר מכן כמנהל אגף הספורט וכסמנכ״ל החברה העירונית. בשנה וחצי האחרונות הוא מכהן כמנכ"ל החברה.

איציק עובדיה, בעל רזומה נכבד באימון ופיתוח שחקנים צעירים, אימן בעבר בנבחרות הצעירות, כמו כן בהפועל רעננה, במ.ס אשדוד, בני יהודה, מכבי ת"א והפועל ב"ש והכשיר דורות של מאמנים בקורסי pro, יעזוב את תפקידו כמנכ״ל החברה העירונית ברחובות ויחזור למגרשים – הפעם מעמדת המנהל המקצועי (נוער) במועדון מכבי חיפה.

רחמים מלול, ראש העיר: "בשנה וחצי האחרונות איציק הוביל את החברה באופן מעורר הערכה, בכישרון רב, תוך הותרת חותם גדול על פעילות החברה והפרויקטים שהיא מנהלת. אנו מאחלים לו בהצלחה גדולה בהמשך הדרך".

איציק עובדיה: "בעשר השנים האחרונות החברה העירונית הייתה לי בית חם מיום הקמתה. דרך הבית הזה קיבלתי הזדמנות להגשים את השאיפות המקצועיות שלי, בצוותא עם ראש העיר, מנכ"ל העירייה וחברי המועצה מחזיקי התיקים. יחד קידמנו פרויקטים ואירועים רבים בתחומי הפעילות של החברה ובספורט בפרט. אני מוצא חובה נעימה להודות למחזיק תיק התרבות עודד עמרם, למנכ"ל העירייה דורון מילברג שתמך בפעילותי לאורך כל הדרך וכמובן לראש העיר רחובות רחמים מלול על האמון שנתן בי עד כה ועל העבודה המשותפת והפורייה עימו. בשנה וחצי האחרונות נחשפתי יותר מתמיד לעוצמה של ההון האנושי בחברה העירונית עובדים ומנהלים מקצועיים ומסורים, שמחויבים לכל אחת מהמשימות המוטלות על החברה העירונית. הייתי גאה לשמש כמנהל כללי בגוף כל כך משמעותי עם השפעה רוחבית על העיר חובות ועל תושביה. אני בוחר ללכת אחר הלב אל האתגר החדש, בהחלטה שהייתה לי מאוד מורכבת. אני מודה לראש העיר על שאפשר את המעבר באהבה ובצרוף ברכת הדרך".

מועד העזיבה המדויק ייקבע בהמשך בתיאום בין ראש העיר ועובדיה.

בתמונה: עודד עמרם, ראש העיר רחמים מלול, איציק עובדיה ודורון מילברג.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh