מנסים לחסוך כסף? הנה כמה דברים ששווה לכם לעשות!

מנסים לחסוך כסף? הנה כמה דברים ששווה לכם לעשות!

אף פעם אין מספיק ממנו
העולם שלנו בסופו של דבר רץ על כסף – אי אפשר עם הכסף אבל הבעיה היא, שגם אי אפשר בלעדיו. ניהול כלכלי נכון הוא מורכב עבור רבים מאיתנו. בחוויה אישית של האדם הישראלי הממוצע, העבודה הקשה מזכה אותו בסכום לא מתגמל שמתבזבז במהירות, מבלי שבכלל אפשר להנות ממנו. אבל האמת היא, שזה לא חייב להיות ככה. במקרים רבים אפשר לייעל את ההתנהלות הכלכלית ולהרגיש את הלחץ חונק מעט פחות. בשביל לעזור לכם, ריכזנו כמה דברים שכנראה שווה לכם לעשות בדרך לקראת החיסכון. בהצלחה!

עקבו אחרי ההכנסות שלכם
מעקב אחרי ההכנסות הוא ללא ספק הכרחי לניהול נכון של כספים. לפני שאתם מתחילים להבין בכלל על מה הכסף הולך – תנסו להיזכר כמה כסף בכלל נכנס. באתר "מחשבון בקליק" תוכלו להנות ממחשבון חישוב שעות עבודה, שיאפשר לכם לא רק לוודא אם הסכום שקיבלתם הוא נכון, אלא במידת הצורך לשנות את כמות שעות העבודה שלכם בהתאם לצורך. שימו לב – לא פעם גם הוספה של חצי שעת עבודה ביום יכולה להגדיל בכמה מאות שקלים את ההכנסה החודשית.

עקבו אחרי ההוצאות שלכם
עם ההוצאות כולנו מסתבכים. קשה לבצע מעקב אחרי ההוצאות כי לא פעם הן ספונטניות ופשוט קורות מאליהן. עם זאת, חשוב שתהיו עם יד על הדופק ותוודאו שהכסף שלכם הולך למקומות טובים. תנסו להיזכר – כמה פעמים יוצא לכם ללכת למסעדות ולא לאכול אוכל ביתי וטעים? כמה יוצא לכם לבזבז את הכסף על פריטים שאתם לא מבצעים בהם שימוש? עם המעקב הנכון תוכלו לארגן לעצמכם תקציב בזבוזים חודשי שיאפשר לכם להתנהל באופן נכון יותר.

שימו כסף בצד להשקעות
חיסכון הוא לא רק לטווח הקצר אלא נועד בסופו של דבר גם להקל עליכם בעוד כמה שנים. שימו כסף בצד בחברת השקעות שאתם סומכים עליה ובאופן כזה, תוכלו לתת לכסף שלכם להגדיל את עצמו עם הזמן. שימו לב, לא פעם חברות ההשקעה דורשות השקעה ראשונית של סכום כסף משמעותי – בחנו את מסלולי ההשקעה השונים, תתלבטו ותראו מה הכי מתאים לכם.

מידי פעם – תבזבזו על דברים שאתם אוהבים
בתכלס, בזבוז של כסף הוא לא בהכרח דבר שלילי. בסופו של דבר, אנחנו עובדים לא רק בשביל להצליח לסגור את החודש ולקנות מספיק אוכל לבית, אלא גם להנות עם חברים והמשפחה ולהפתיע את בת הזוג במתנה אישית ומיוחדת. תאפשרו לעצמכם לבזבז כסף מידי פעם על דברים שאתם אוהבים בין כל החסכונות ווודאו שאתם מפנקים את עצמכם כמו שצריך – כי אם לא תפנקו את עצמכם, מי יפנק אתכם? בהצלחה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh