מנצלים את הזמן ליצירה והעשרה

מנצלים את הזמן ליצירה והעשרה

בימת הנוער רחובות משיקה קורס עיצוב תפאורה מקוון לחניכיה, ללא תשלום.

החברה העירונית רחובות עורכת בתקופה הקרובה, במסגרת פעילות בימת הנוער רחובות, פיילוט ייחודי מקוון, קורס עיצוב תפאורה שיתבצע דרך אפליקציית זום בהנחיית המעצב מושיק יוסיפוב, עבור חניכי בימת הנוער מכיתות ז'-יב'. מושיק הוא מעצב התפאורות של בימת הנוער רחובות בחמש השנים האחרונות, ומלווה את פעילותה כ-20 שנה, אחראי על עיצוב הפקות בימת הנוער ומחזות הזמר, והוא יזם את פתיחת הקורס על מנת להעניק לנצל את הזמן הפנוי ולהרחיב את האופקים בעולם אומנויות הבמה.

הקורס יקנה את יסודות החשיבה הראשוניים של עיצוב הבמה והתאורה, בהתבסס על חומרים קיימים בבתים, בתיאום עם מושיק, כהכנה לתפאורות בפועל/תערוכת תפאורות, המתייחסות אל המונולוגים או המופעים אשר בימאי בימת הנוער עובדים איתם סימולטנית.

העבודה תתבסס על רישום, ציור ובניית דגמים מחומרים ברי קיימא בחלל הבתים, ותהיה בעלת ליווי אישי פרטני לכל משתתף. הכוונה ליצור מצב בו החברה העירונית באמצעות בימת הנוער תומכות בהורים ובילדים ומקנות פעילות חינוכית, יצירתית, מעשירה וייחודית.

הפיילוט יפעל בקבוצות קטנות עד שמונה משתתפים, אשר יעבדו בתקופת משבר הקורונה בעבודה מרחוק על פרויקטים עיצוביים כהכנה לתערוכה שתעלה בעתיד. כל משתתף יקבל בסיום התהליך שאורכו יתבסס על אורך המשבר בשלב הראשון, תעודה הנותנת משוב על עבודתו ומצהירה על ניסיונו בחשיבה העיצובית שלו על עבודתו עם במאי בימת הנוער.

לדברי אילן גרזי, מנהל בימת הנוער רחובות: "מושיק יוסיפוב מלווה אותנו שנים רבות וההצגות השונות שאנו מעלים היו נראות אחרת בלעדיו. אני מודה לו על היוזמה הנפלאה שתעשיר את חניכינו בתקופה מורכבת זו ומזמין את כל החניכים ללמוד

ההרשמה פתוחה בימים אלו לחניכי בימת הנוער בלבד, להרשמה: 08-945-605 או במייל bima@ironitr.co.il. המטרה היא לפתוח את התכנית להרשמה לקהל הרחב לאחר היציאה ממשבר הקורונה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh