מסיבת הסידור הגדולה ביותר בישראל – ברחובות

מסיבת הסידור הגדולה ביותר בישראל – ברחובות

ילדי כיתה א' בביה"ס הממ"ד הגדול ביותר בישראל, מעלות משולם ברחובות, חגגו את קבלת הסידור ברוב עם 210 ילדים, 7 כיתות, באולם הכדורסל הסמוך. האירוע נערך במעמד ראש העיר, רחמים מלול, שאף השתתף בחלוקת הסידורים.

השבוע נערכה מסיבה מיוחדת במינה: מסיבת הסידור הגדולה ביותר בישראל, שנערכה ברחובות בביה"ס מעלות משולם, בית הספר הממלכתי דתי הגדול בישראל ואחד הגדולים בארץ (920 תלמידים).

למרות, ואולי בגלל, הכמות הגדולה של התלמידים, הנוכחים במקום סיפרו שהמעמד היה מרגש: התלמידים הופיעו, שרו ורקדו בסימן 70 שנה למדינה, ורגע מיוחד נרשם כשהם נכנסו לאולם בכומתות צה"ל בכל הצבעים ויצרו את הצורה לב. רגע מרגש נוסף היה כשקיבלו את הסידורים על פי המסורת כשעמדו תחת חופה של טלית.

בית הספר מעלות משולם הוא בית הספר הממ"ד הגדול בישראל, והוא מנוהל זה 16 שנים על ידי מאיר אמויאל שנחשב למנהל מוערך מאוד במערך החינוך הדתי ובכלל. לבית הספר הישגים רבים ופרסי חינוך וכעת הוא נמנה בין שלושת בתי הספר הרחובותיים שעלו לגמר אליפות הסייבר הארצית.

טקס קבלת הסידור נערך בבתי הספר הדתיים באמצע השנה על מנת לאפשר לתלמידים ללמוד את הקריאה בטרם יחלו להתפלל מתוך סידור.

רחמים מלול, ראש העיר: "בית הספר מעלות משולם מקנה לתלמידיו חינוך ערכי לאהבת התורה, העם והארץ ומביא אותם להישגים ולמצוינות לימודים וערכית. אין גדולה מתפילת תינוקות של בית רבן: התלמידים למדו עד היום את הקריאה דרך האותיות, ההברות והמילים ומהיום יוכלו לחבר הכול לתפילה מתוך הסידור".

ראש מינהל החמ"ד במשרד החינוך, הרב דר' אברהם ליפשיץ: "בי"ס חמ"ד מעלות משולם הוא מבתי הספר המובילים ופורצי הדרך בחינוך הממ"ד. הוא גדול בכמות ובאיכות, ומהווה מגדלור חינוכי ומקצועי לבתי הספר של החמ"ד בארץ כולה".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: "מסיבת הסידור במעלות משולם הייתה חוויה מיוחדת, והגודל רק העצים את ההתרגשות ואת השמחה. שמחנו לסייע בכל מה שניתן".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh