מסע לארבעת קצות תבל – הרצאה מרתקת בזום לבני הגיל השלישי

מסע לארבעת קצות תבל – הרצאה מרתקת בזום לבני הגיל השלישי

אם אי אפשר לנסוע לחו"ל- אנחנו נביא את חו"ל אליכם! ההרצאה תיערך בזום ובקבוצת הפייסבוק "גימלאי רחובות" ביום א' הקרוב, 17.1 בשעה 20:30.

הקישור להרצאה בזום https://rehovot.zoom.us/j/96558365111

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק "גימלאי רחובות", בקישור https://bit.ly/315Goju

תקופת הקורונה נותנת את אותותיה על כולם, אולם בעיקר על אוכלוסיית האזרחים הוותיקים, אשר רבים מהם נחשבים בסיכון גבוה במידה ויידבקו בנגיף הקורונה. החשש מהידבקות מוביל רבים מהם שלא לצאת מהבית וגם תדירות המפגשים עם בני המשפחה הולכת ויורדת מחשש להדבקה.

לפני חמישה חודשים עיריית רחובות פתחה קבוצת פייסבוק סגורה במיוחד עבור גימלאי רחובות.

הקבוצה מיועדת לפנסיונרים ופנסיונריות תושבי העיר, אזרחים ואזרחיות וותיקים. הקבוצה מופיעה ברשת הפייסבוק כ"גימלאי רחובות", בקישור https://bit.ly/315Goju

עד כה הצטרפו לקבוצה כ- 1400 גימלאים תושבי העיר, שם הם נהנים מתוכן ייחודי עבורם.

בחודשים האחרונים נערכו בקבוצה מספר הרצאות – עם יוסי יהושע, הפרשן הצבאי של ידיעות אחרונות, סדנת קינוחים עם תומר אומנסקי והרצאה להתנהלות כלכלית נבונה בגיל השלישי מטעם "פעמונים". בשבוע הבא תיערך עבורם הרצאה נוספת בקבוצת הפייסבוק וכן בזום, עם הצלם רועי גליץ, מייסד בית הספר לצילום גליץ: "מסע לארבעת קצות תבל ".

ההרצאה המרתקת  עוסקת במסעותיו המצולמים של גליץ ברחבי העולם – תוך ביקור וירטואלי בארבעה מהמקומות המרהיבים בתבל: מהקוטב הצפוני וארץ הדובים הלבנים ועד לאנטארקטיקה ומיליוני פינגווינים, מקמצ׳טקה במזרח סיביר שהייתה בסיס גרעיני וכיום גן עדן לדובים חומים ועד ללב של אפריקה עם הנדידה הגדולה וגורילות ההרים הנדירות. הסיפורים על ההגעה, השהות וההישרדות מלווים בצילומים בלעדיים שחלקם פורסמו ב BBC ובנשיונל ג׳אוגרפיק וכן בצילומים מאחורי הקלעים. הרצאה מעוררת השראה שהוצגה בכנסים ואירועים ברחבי הארץ והעולם.

הקישור להרצאה בזום https://rehovot.zoom.us/j/96558365111

המחלקה לרווחת אזרחים ותיקים באגף לשירותים חברתיים פועלת למען התושבים הוותיקים בעיר במשך כל ימות השנה, ותושבים מוזמנים לפנות אליה ישירות בטל. 08-9392669

ראש העיר, רחמים מלול: "עיריית רחובות מעניקה תשומת לב מיוחדת לבני הגיל השלישי בהתמודדות עם משבר הקורונה. בימים אלה גם הקמנו מוקד לתמיכה דיגיטלית במסגרת המוקד העירוני, כך שכל מי שמתקשה יוכל להיעזר בו. אנו שמחים להתאים את השירותים של העירייה לאוכלוסייה זו ברוח הימים האלה, ומזמינים את בני גיל הזהב ברחובות להשתתף בפעילויות אלה".

מחזיקת תיק אזרחים ותיקים, רוני באום: "חשוב לנו לשמור על קשר עם בני גיל הזהב בעיר וחשוב לנו שהם ישמרו על קשר ביניהם, ולכן הקמנו את קבוצת הפייסבוק הייעודית עבורם. בקבוצה זו התחלנו בפעילויות המיוחדות במיוחד לקבוצת הגיל הזו, ואני מזמינה את הצעירים ברוחם לקחת בהן חלק. אני מודה למחלקה לרווחת האזרחים הוותיקים, בראשות ענת יולס ולעו"ס מירב מייסנר אשר מסייעת בתפעול קבוצת הפייסבוק לגימלאי רחובות".

צילום: רועי גליץ

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh