מעבר דירה בקלות ברחובות

מעבר דירה בקלות ברחובות

מי לא נתקל בבעיה הזו: התקשרתם לחברת הובלות, קבעתם את פרטי העסקה, סגרתם על מחיר, וברגע האמת המוביל קבע שעליכם לשלם תוספת כי הסלון זה לא מה שקבעתם, ובנוסף לכל המובילים גם הסבו נזק לחלק מהדברים שלכם. אלפי ישראלים נתקלים בבעיות וסכסוכים עם חברות הובלות באופן קבוע. כעת אתר ישראלי חדש מבטיח לפתור את הבעיות הללו ולהוזיל עבורכם משמעותית את נושא הובלת הדירה.

לא פחות מ- 250 אלף הובלות מתקיימות בישראל מדי שנה, והן מכניסות מאות מיליוני שקלים לחברות ההובלה השונות בישראל. לא מדובר בטעות- תחום שירותי ההובלה בישראל פורח ומשגשג, ויחד עם זאת הוא פרוץ לחלוטין, ואין עליו שום פיקוח.

אתר ישראלי חדש מקל משמעותית על תהליך הזמנת חברת שירותי הובלה ברחובות בפרט ובארץ כולה. האתר מקיים פיקוח הדוק על חברות ההובלה, ומבטיח כי הלקוח יזכה בחברה אמינה, מנוסה ומקצועית, ובמחיר שווה לכל נפש. הלקוח נהנה מהאפשרות לבצע השוואת מחירי הובלות דירה ברחובות, לבחור בחברה הזולה ביותר ובכך להוזיל משמעותית את מחיר שירותי ההובלה שהוא מקבל.

מחיר

האתר מאפשר למבקרים בו להציע מכרז לחברות הובלה בכל רחבי הארץ. המכרז מורכב כמובן מפרטי ההעברה אותה מבקש הלקוח לבצע. בשלושה שלבים פשוטים מקליד הלקוח את פרטי ההעברה: תחילה את כתובות הבתים, קרי כתובת המוצא וכתובת היעד. לאחר מכן, בשלב השני יקליד הלקוח את פרטי התכולה אותה הוא מבקש להעביר: פירוט כל הרהיטים והחפצים, מגודל המקרר והסלון ועד מספר הארגזים אותם נדרש להעביר. בשלב השלישי והאחרון יקליד הלקוח את כתובת הדואר והטלפון שלו.

עם סיום הקלדת פרטי המכרז, מתחרות מספר חברות הובלות שונות על ביצוע המכרז החדש באתר. שיטה זו מבטיחה כי הלקוח יקבל את ההצעות הזולות ביותר האפשרויות בשוק, ויוכל לבחור את החברה מתאימה ביותר לצרכיו.

אמינות ואיכות שירות

אתר גט-מובינג מבטיח גם שלקוחותיו יקבלו שירות אמין ומקצועי. האתר מפקח על חברות שירותי ההובלות הנמצאות באתר. יתרה מזאת, חברות ההובלות חשופות לחוות הדעת ולביקורת של קהל הלקוחות, אשר מדרגים באופן קבוע את ביצועיהן ורמת השירות של החברות, מתוך מחשבה על הלקוח הבא. כך, הלקוח יכול לא רק לבצע השוואת מחירים איכותית, אלא גם להתרשם מהשירות שמציעות החברות השונות בטרם הוא מחליט באילו מהן הוא בוחר.

צוות האתר מעניק ליווי לאורך כל התהליך, ותוכלו להיעזר בשירות הלקוחות של האתר בכל שלב של ההובלה. מטרת שירות הלקוחות היא לוודא כי חברת ההובלות שומרת על הסטנדרד האיכותי הגבוהה הנדרש מן החברות המפרסמות באתר, וגם כי כל הפרטים שסוכמו בין הלקוח וחברת ההובלה אכן מתקיימים בזמן האמת.

לסיכום, אם אתם מתכננים מעבר דירה בקרוב, כדאי שתזכרו כי אתר גט-מובינג יכול לסיי לכם במציאת חברת הובלות איכותית, מקצועית ואמינה, ובמחיר הזול ביותר האפשרי.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh