מעוניינים לרכוש אוטובוס? הנה כמה טיפים חשובים

מעוניינים לרכוש אוטובוס? הנה כמה טיפים חשובים

בין אם אתם נהגי מיניבוסים חדשים ובין שוותיקים, הכל מתנקז לרגע שבו תצטרכו לבחור את הרכב המסחרי שלכם. אתם במרחק החלטה אחת ממה שעשוי להשפיע על הנתיב שבו נוסעת הקריירה שלכם.

יש דברים שלא מתפשרים עליהם. אוטובוס עירוני צריך להיות בטיחותי, אמין ובעיקר נוח. ואם אתם מחפשים אחד כזה, הגעתם למקום הנכון!

לא משנה אם אתם נהגים עצמאיים, או בעלים של חברת הסעות, יש לכולכם אינטרס משותף – להציע לקהל הלקוחות שלכם פתרונות תחבורה ציבורית אלטרנטיביים מעולים. ועם המסחרית האידיאלית, אתם יכולים לעשות את זה בגדול.

במאמר הזה נדבר על היתרונות של האוטובוס העירוני, וניתן לכם כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את הרכב המושלם, יחד עם העסקה הכי משתלמת.

אז שניתן פול גז?

הגיע הזמן לפנות את הבמה לתחבורה הציבורית

זה לא סוד שמדינת ישראל עדיין לא מימשה את הפוטנציאל המלא של ארגון הכביש. הדרכים עמוסות ופקוקות במהלך רוב שעות היום, מה שיוצר תסכול גדול אצל כל נהג ונהגת.

נכון, אנחנו נמצאים בעיצומו של תהליך התפתחות עירונית, וכל הזמן מתבצעות עבודות לטיוב הכבישים, אבל עדיין לא הגענו למצב האידיאלי.

הדבר דוחף יותר ויותר אנשים לחפש פתרונות תחבורה אלטרנטיביים. לאנשים היום אין כוח לנהוג, הם מעדיפים לנצל את הזמן על הכבישים אחרת. וכאן בדיוק אתם נכנסים לתמונה.

האמת היא שגם המדינה מעודדת את הצעד הזה, במקביל לעבודות הכוללות שמתבצעות, קמים יותר ויותר נתיבים לתחבורה ציבורית, גם בתוך העיר וגם מחוץ לה.

ובעצם, כל מה שנותר כדי להשלים את הפאזל הוא אוטובוס עירוני.

אוטובוס עירוני קטן, כל מה שאתם באמת צריכים

מדובר ברכב הסעות קומפקטי ונוח, קטן יותר מאוטובוס וגדול יותר ממיניבוס, ואם חושבים על זה לעומק – הוא בדיוק בגודל המושלם. מה שיאפשר לכם לתמרן על הכבישים ולהגיע במהירות מיעד ליעד.

הנה כמה מהחוזקות הבולטות שלו:

פול נגישות- נגישות היא אחד האלמנטים הכי חשובים בתחבורה ציבורית. האוטובוס העירוני מיוצר בצורה שתאפשר מקסימום נוחות. הרצפה שלו יחסית נמוכה, מה שאומר שכדי לעלות ולרדת ממנו, לא צריך להתאמץ יותר מדי.

הפעולה מתבצעת בצורה כמעט טבעית. ובצורה הזו, גם הורים עם עגלות, נכים או אנשים מבוגרים יכולים לבצע עלייה וירידה בקלי קלות.

חסכוני בדלק- ככל שיש פחות נוסעים, הרכב מתאמץ פחות על הכביש – צריכת הדלק של האוטובוס העירוני צונחת לרצפה. בכל נסיעה תוכלו לחסוך עד שבעים אחוז עלות פר נוסע.

עיצוב מרשים- ברור שאי אפשר לוותר על הנראות. ובדיוק בגלל זה האוטובוס העירוני מגיע בצורה שמשווה לו מראה אורבני, עכשווי וקליל. הוא משתלב בנוף העירוני בסטייל.

ולקינוח: כמה טיפים למציאת העסקה האידיאלית

מעמד רכישת רכב הוא מעמד שיש לייחס לו חשיבות. בסופו של יום זאת לא הוצאה קטנה. ואם אתם כבר מחליטים ללכת על זה, כדאי שתעשו את זה כמו שצריך.

אף אחד מאיתנו (בטח שלא הישראלים) לא אוהב לבזבז סתם כסף ולהרגיש שעשינו טעות. כשאנחנו בוחרים לקנות, אנחנו רוצים לעשות את זה בלב שלם, ולקבל עבור הכסף תמורה.

ההמלצה הכי חכמה שלנו היא לבחור לרכוש את הרכב המסחרי דרך סוכנות מוכרת, אחת כזאת שתוכל להיות שם בשבילכם לאורך כל התהליך, החל מההתלבטות, דרך התאמת הרכב המדויק לצרכים שלכם, וכל זמן שהרכב פעיל על הכביש.

הנה כמה פעולות ופרמטרים שחשוב לקחת בחשבון:

ללמוד מניסיון של אחרים- מכירים חברים למקצוע שנוהגים על אוטובוס עירוני? בקשו מהם חוות דעת על תהליך הרכישה, ושאלו אותם מה דעתם על הרכב (אל תפחדו לבקש סיבוב).

חקרו לעומק- יש לא מעט רכבים מסחריים שתוכלו לקנות, וכדי להגיע להחלטה הנכונה, יהיה עליכם לחפש טוב טוב. מיניבוס מרצדס הוא אחת האופציות הראשונות, אין ספק, אבל תוכלו גם ללכת גם על קרסן ג'סטרוניק.

מה הסוכנות מציעה לכם- חשוב שתוודאו שהסוכנות שתרכשו דרכה את הרכב מבינה בדיוק מה אתם צריכים. בין אם מדובר על התאמות ותוספים לרכב ובין אם מדובר על חוויית שירות מקיפה.

תנאי מימון משתלמים- אין צורך שתוציאו סכום כסף גדול בבת אחת. סוכנות רכבים מסחריים תוכל להציע לכם חבילת מימון עם החזר חודשי הוגן וריביות נמוכות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh