מענה אישי בווטסאפ

מענה אישי בווטסאפ

חדש בעיריית רחובות לקראת הרישום לגני הילדים ובתי הספר: מענה אישי בווטסאפ!

ההרשמה לגני הילדים ובתי הספר היסודיים לשנת הלימודים תשפ"ב תתקיים באופן מקוון באתר העירייה בין התאריכים 14.1.21-3.2.21. בשבוע שעבר התקיים אירוח חי למענה על שאלות הורים בפייסבוק, אולם לאור הרצון להעניק מענה זמין להורים לאורך ההרשמה נפתח ווטסאפ מיוחד, לשאלות בכתב בלבד, על מנת לאפשר להורים המשיך ולהתייעץ.

ווטסאפ יסודי 050-5946668  |  ווטסאפ גני ילדים: 050-6564699  |  ניתן לשלוח שאלות בכל שעות היום, שעות המענה יהיו בימים א'-ה' בין השעות 9:00-15:00.

עיריית רחובות, באמצעות אגף החינוך והנוער, נערכה לקראת פתיחת ההרשמה לבתי הספר היסודיים וגני הילדים בעיר לשנת הלימודים תשפ"ב.

החל מה- 14 בינואר ועד ל- 3 בפברואר, הרישום לגני ילדים העירוניים (בין הגילאים 3 – 6) ובתי הספר היסודיים יבוצע אך ורק באמצעות מערכת הרישום באתר האינטרנט העירוני.

הורים רבים, בפרט אלה אשר רושמים את ילדיהם בפעם הראשונה לגן או לבית ספר יסודי, מבקשים לשאול ולהתייעץ, ולשם כך ערכה העירייה אירוח חי בפייסבוק העירוני בשבוע שעבר והשבוע עם המנהלות הרלוונטיות במחלקות הגיל הרך ובתי הספר היסודיים.

בנוסף, חשוב לאגף החינוך להעניק מענה זמין וצמוד להורים לאורך כל תקופת ההרשמה. לפיכך נפתח ווטסאפ מיוחד לכל אחד מהמחלקות על מנת לאפשר להורים לשאול שאלות, לקבל תשובות והבהרות ולהתייעץ.

הווטסאפ יהיה בכתב בלבד, ולא בשיחה קולית. ניתן לשלוח שאלות בכל שעות היום, שעות המענה יהיו בימים א'-ה' בין השעות 9:00-15:00

ווטסאפ לשאלות בנושא רישום לבתי הספר היסודיים: 050-5946668

ווטסאפ לשאלות בנושא רישום לגני ילדים: 050-6564699

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו פועלים על מנת להקל ככל שניתן עליכם ההורים בתקופה זו של ההרשמה, ולהנגיש עבורם את כל המידע. על אף הסגר וההתמודדות עם הקורונה, מצאנו פתרון שיאפשר לכם לקבל מענה אישית וספציפי בדרך שנוחה לכם. אנו עומדים לרשותכם גם בנושא זה".

 מ"מ ראש העיר, העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: "אנו קשובים להורים במשך כל ימות השנה ובפרט בימים אלה של הרשמה. אנו מודעים לצורך בהדרכה ובמענה צמוד, ועל כן פתחנו את הווטסאפ למענה רציף. אנו נעשה כל שניתן על מנת להעניק להורים את הבחירה הרצויה על ידם, בהתאם לסדר העדיפויות שיסומן".

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: "הורים יקרים, אנחנו שמחים לקבל בברכה את ילדיכם לגני הילדים ובתי הספר היסודיים. אנו פועלים על מנת להנגיש את תהליך ההרשמה ואת השירות בצורה מקוונת, בהירה ונוחה ככל שניתן עבורכם ונעמוד לרשותכם גם במענה בווטסאפ".

לקבלת מענה ע"י נציגה בתחום רישום גני ילדים ניתן להתקשר: 08-9392431  |  08-9392659/6/7.

או באמצעות הדואר האלקטרוני: מיטל רישום ושיבוץ  גני ילדים: rishum@rehovot.muni.il  |  שולי רישום ושיבוץ גני ילדים: shuli_bz@rehovot.muni.il  |  לירון רכזת תחום רישום ושיבוץ גני ילדים: liron@rehovot.muni.il

לקבלת מענה ע"י נציגה אל המחלקה לחינוך יסודי ניתן להתקשר בטל' 08-9392418  |  08-9392413 או במייל  sara_vaab@rehovot.muni.il  |  Yesodi.edu@rehovot.muni.il

צילום: iStock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh