מעקות זכוכית: זמן להראות לבית שלכם אהבה

מעקות זכוכית: זמן להראות לבית שלכם אהבה

מה עוד לא נאמר על עיצוב הבית? מודים, נדמה שנאמר כבר הכל, אבל באותה נשימה, נדמה שיש עוד כל כך הרבה מה להגיד. אם אתם חובבי עיצוב מושבעים ואכפת לכם מהלוק, זה בשבילכם.

למה לא להפתיע את עצמכם?

לפעמים יש אשליה כזאת שבעולם העיצוב יש גבולות גזרה. יש חומר אחד ספציפי שהוא כביכול החומר "הנכון" שמשמש לכל רהיט. המטבח חייב שיש. הספה חייבת להיות מעור. השולחן חייב להיות מעץ. אם תשאלו אותנו, יש חוקים שנועדו שישברו אותם. אז מי קבע שהמעקות שלכם צריכים להיות בנאליים ומשעממים, כאלה שפשוט נעלמים בנוף? זה הזמן לגלות את העולם המופלא של מעקות זכוכית.

מעקות שעשויים זכוכית לא נשמעים כמו עניין אינטואיטיבי. יש שמאמינים שזכוכית היא חומר גלם עדין מדיי, שביר מדיי, כזה שלא יוכל לספק את מידת ההגנה הנדרשת (בכל זאת, מדובר במדרגות, ולגמרי טבעי לרצות את כל הבטיחות האפשרית כשעולים או יורדים בהן). הרשו לנו להגיד לכם, שההיפך הוא הנכון. גם כשהם עשויים מזכוכית, מעקות יכולים לתת לכם את כל ההגנה הנדרשת, ואפילו יותר מזה.

רגע, עוד לא דיברנו על הלוק

עכשיו, אחרי שדיברנו על הבטיחות, שהיא כמובן במקום הראשון, בואו נדבר על הלוק. כמובן שהעובדה שהמעקות עשויים מזכוכית היא עניין מפתיע, מרענן ומעורר עניין. לא מדובר בבנאלי, הרגיל והסטנדרטי. מדובר בבית של מישהו שיודע דבר או שניים בעיצוב. יודע שבחירה מסקרנת של חומר גלם יכולה להקפיץ את הבית גבוה, כאשר כל החלל מקבל טוויסט.

כמובן שהשילוב הזה בין בטיחות שלא נופלת משום מעקה מתכת או עץ, ובין לוק מיוחד ומעורר עניין, עושה את שלו. אתם יכולים להיות בטוחים שבחרתם נכון, ולהיות גאים בעצמכם בכל פעם שתעלו או תרדו במדרגות והיד תגשש באופן אוטומטי אחר המעקה.

כמובן שאתם לא יכולים להתפשר במהלך החיפוש שלכם אחר היצרן. אתם רוצים חברה אמינה, כזו שתיתן לכם תמורה מלאה לכל שקל שתוציאו. כזו שתעניק לכם את כל השקט הנפשי שאתם רוצים, כזו שתגרום לכם להבין שהנה, אתם בדרך לעסקה טובה, כזו שתהווה חלק בלתי נפרד מהבית, גם בעוד עשורים מהיום.

הקריטריונים הללו לגיטימיים לחלוטין והם לא מוגזמים בשום צורה. מעקות הזכוכית של חברת ג'אן אור עומדים בכל הקריטריונים הללו בהצטיינות, ויעידו על כך כל אלפי הלקוחות המרוצים מהשנים האחרונות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh