מפגשים מקוונים לקראת ההרשמה לחטיבות הביניים בחינוך הממלכתי

מפגשים מקוונים לקראת ההרשמה לחטיבות הביניים בחינוך הממלכתי

תלמידי והורי כיתות ו' שימו לב: המחלקה לחינוך על יסודי מזמינה אתכם לשלושה מפגשי הכנה להרשמה לחטיבות הביניים בשבוע הבא. המפגשים מיועדים להורי ותלמידי בתי הספר הממלכתיים, ויתקיימו ביום ראשון (17.1), שני (18.1) ושלישי (19.1) הבא, אין צורך בהרשמה מראש.

כל המידע נמצא באתר העירייה: https://www.rehovot.muni.il/731/

עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לחינוך על יסודי באגף החינוך והנוער, נערכה לקראת פתיחת ההרשמה לחטיבות הביניים הממלכתיות בעיר לשנת הלימודים תשפ"ב שתחל ביום ראשון, ה-21.2.

בעקבות הסגר והאיסור על התקהלויות, יזמה המחלקה מפגשים מקוונים עם ההורים ובתי הספר השונים בשלושה מועדים בשבוע הבא – יום ראשון (17.1) בשעה 20:00, יום שני (18.1) בשעה 20:00 ויום שלישי (19.1) בשעה 20:00.

את המפגשים יובילו מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, מנהלת אגף החינוך והנוער אפרת צוקרמן ורחל בן יצחק, מנהלת המחלקה לחינוך על יסודי בעיריית רחובות. כמו כן, במפגש תהיה נציגה מטעם השירות הפסיכולוגי-חינוכי של עיריית רחובות, שתעניק להורים עצות למעבר מוצלח ומיטבי.

במפגשים יוצגו חטיבות הביניים השונות בעיר, הכיתות הייחודיות ומגמות הלימודים בכל אחד מבתי הספר השונים. בנוסף, במעמד המפגש יועברו דגשים לתהליך הרישום ותינתן להורים האפשרות לשאול שאלות ולהתייעץ עם הגורמים המומחים באגף החינוך בנושא ההרשמה.

כל המידע על המפגשים מחכה להורים באתר העירייה באמצעות הקישור: https://www.rehovot.muni.il/731/  המחלקה לחינוך על יסודי עומדת לרשות ההורים באמצעות המייל:  alyesodi.edu@rehovot.muni.il

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו שמחים לקיים מפגשי הכנה לקראת חטיבות הביניים. אנחנו מקבלים בזרועות פתוחות את תלמידי בתי הספר היסודיים אל השלב הבא- חטיבות הביניים.

אנו מקווים כי המפגשים יסייעו בהיכרות מקדימה על מנת שהורים והתלמידים יוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר בבחירתם".

מ"מ ראש העיר, העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "על אף התקופה המאתגרת שאנו מצויים בה, יזמנו את המפגשים המקוונים על מנת שכל המידע הנוגע להרשמה לחטיבות הביניים יהיה נגיש ויאפשר להורים ולתלמידים לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר עבורם. אנו מקווים שכמה שיותר הורים יצטרפו אלינו למפגשים ויכירו את חטיבות הביניים המצוינות שלנו ברחובות".

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: "הורים יקרים, אנחנו שמחים לקבל בברכה את ילדיכם אל חטיבות הביניים ברחובות. אנו פועלים על מנת להנגיש את תהליך ההרשמה בצורה מקוונת, בהירה ונוחה ככל שניתן עבורכם".

בתמונה: ראש העיר רחמים מלול, ממלא מקום ראש העיר זהר בלום, אפרת צוקרמן מנהלת אגף החינוך והנוער.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh