מקום ראשון בקטגורית רפואה ונגישות בתחרות יזמות פרימיום לקרית החינוך קציר

מקום ראשון בקטגורית רפואה ונגישות בתחרות יזמות פרימיום לקרית החינוך קציר

מתוך 27 קבוצות מכל הארץ, שהתחרו ב- 5 קטגוריות בתחרות הגמר הארצית 'יזמות פרימיום', זכו תלמידי קריית החינוך קציר במקום הראשון בקטגוריית רפואה ונגישות עם המוצר  SINDUM – Simple Pants Wear, אשר נועד לאפשר לאנשים עם צרכים מיוחדים, המוגבלים בגפיים התחתונות, ללבוש מכנסיים בצורה עצמאית

ביום שני, 3.6.19 התקיים אירוע הסיום של תוכנית "יזמות פרימיום" 2019 במרכז האקדמי פרס. תוכנית יזמות פרימיום הינה תוכנית ייחודית של התעשידע , המאפשרת תהליך למידה ופיתוח רעיון יזמי לכדי אבטיפוס פועל בשיתוף חברה מהתעשייה הישראלית.

לתחרות הסיום הארצית הגיעו 27 קבוצות מכל רחבי הארץ שהתחרו ב 5 קטגוריות: תחבורה, עולמם של בני הנוער, שיפור השירות ואיכות החיים, רפואה ונגישות, האינטרנט של הדברים.

תלמידי ט' מחטיבות הביניים קציר א' וקציר ב'  עבדו במהלך השנה באשכול הפיס, עם יאנה טפמן ,המדריכה מתעשידע ועם חברת stratasys. התלמידים התארגנו כחברה עסקית בעלת חטיבות ומחלקות כמו בעולם האמיתי , התנסו בתחומים כגון עבודת צוות  ולקיחת אחריות ,למדו על תהליך פיתוחו של מוצר והמציאו את המוצר  SINDUM – Simple Pants Wear.

המוצר נועד לאפשר לאנשים עם צרכים מיוחדים המוגבלים בגפיים התחתונות ללבוש מכנסיים בצורה עצמאית.

מוצר זה זכה כמיזם מצטיין בתחום הרפואה והנגישות!

מרסל שמואלי , מנהלת חט"ב קציר א': "בית הספר פועל בשיתוף פעולה מלא עם מסלולי המצוינות של התעשידע המתקיימים באשכול הפיס. המצוינות, מעבר לתוכנית הלימודים שוברת את קירות בית הספר, מאפשרת הכרות עם עולם ההייטק ומזמנת לתלמידים חוויה ייחודית, המניבה תוצרים שיש להתגאות בהם".

עירית דוידוביץ, מנהלת אשכול הפיס: "תכניות ההעשרה והמצוינות בכלל ושל התעשידע בפרט מתאפשרות הודות לתמיכה האדירה של ראש העיר, רחמים מלול, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום ומנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן, המאמינים שרחובות חייבת להוביל בתחומי החדשנות והיצירתיות ".

עלמה איפרגן, מנכ"לית החברה: "למעשה כ 6% מהאוכלוסיה בישראל הם אנשים ששגרת הבוקר שלהם לוקחת זמן ומאמץ רב. אנשים אלו מוגבלים בגפיים

התחתונות ונתקלים בקשיים רבים בחיי יום יום . עבורם לבישת מכנסיים בבוקר יכולה לקחת כעשר דקות , זמן יקר משגרת היום מתבזבז לפעולה פשוטה שכזו.

המוצר שלנו מקצר זמן זה".

ה SINDUM הוא מתקן המורכב משני חלקים, חלק ראשון הוא טבעת עליה מתלבשים המכנסיים ונעים לגובה ברכיים בעזרת לחיצה על כפתור. החלק השני הם מוטות אשר בעזרתם המשתמש מתרומם ומאפשר תנועה של המכנסיים עד לאגן.

דילן בקלי, ממחלקת מחקר ופיתוח: "בחברת stratasys , החברה המלווה שלנו,  התנסינו בעולם הדפסות התלת מימד, הנחשב לעתיד של ייצור חומרי הגלם  ואף הדפסנו דגם של המוצר שלנו".

אליס דלי, ממחלקת שיווק: "הקורס תרם לי רבות ביכולת לעמוד מול קהל ולהעביר את המסר שלי. נהניתי מאד מהקורס כי הוא אפשר לנו לעבוד כצוות, לבצע סיעור מוחות ולהגות את המוצר החדשני אשר ישנה את החברה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh