מקום ראשון לקמפיין "פלאש מוב"

מקום ראשון לקמפיין "פלאש מוב"

מקום ראשון בתחרות ארצית לקמפיין היצירתי של הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול: "פלאש מוב".

קמפיין "פלאש מוב" של הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול זכה במקום הראשון בפרס מניעה ישראל 2017 מטעם הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול. הפרויקט המיוחד מעודד בני נוער לקחת חלק במלחמה נגד שימוש בסמים ואלכוהול בדרכים יצירתיות ומשפיעות.

הקמפיין "פלאש מוב" המשותף לרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול יזם בשנה החולפת שיתוף פעולה עם רקדניות מחוגי המחול וההתעמלות האומנותית ממתנ"ס חוויות צפון אשר עברו ברחובות הגישו בקבוקי מים לעוברים ושבים תוך כדי ריקוד שבסופו הגישו הבנות בקבוקי מים ועליהם המוטו "הבחירה מה אתה מכניס לבקבוק היא בידיים שלך". הפרויקט הכולל תחרות מעודד בני נוער וצעירים בקהילה ליזום פרויקטים יישוביים למניעת השימוש בסמים ובאלכוהול.

פרויקט "פלאש מוב" ענה על כל הקריטריונים של התכנית למלחמה בסמים: יצירתי, מיוחד, מרגש ומקומי, הנבנה ע"י בני הנוער מתוך אמונה שקבוצת בני נוער יכולים להיות חלק ביצירת השינוי ולעודד מנהיגות ומעורבות בני נוער וצעירים ולקדם התערבויות למניעת השימוש בסמים ובאלכוהול בקהילה.

קבוצת הרקדניות זכתה בפרס כספי על מנת לעודד את המשך הפרויקט  ופרויקטים נוספים למניעת שימוש באלכוהול וסמים.

זהר בלום, יו"ר הוועדה למאבק בסמים ואלכוהול: "פרויקט "הפלאש מוב" כמו פרויקטים נוספים אותם מובילים בני הנוער מוכיח עצמו כל פעם מחדש כדרך הטובה ביותר להעביר מסר לשאר בני גילם. הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול משתפת פעולה עם כל הגורמים הפועלים בעיר על מנת למנוע התנהגויות סיכון".

דוד מנצור, מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול: "מאוד שמח שהוועדה בחרה במיזם שלנו לפרס מניעה הארצי, כייף לראות את בני הנוער מגויסים בצורה אבסולוטית על מנת להעביר מסר למניעת שתיית אלכוהול בקרב בני גילם".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh