מקפידים על תזונה נכונה

מקפידים על תזונה נכונה

כולנו שואפים לתזונה שכוללת את כל המרכיבים החיוניים, הוויטמינים, המינרלים וכל מה שנחוץ על מנת להישאר בריא. תזונה נכונה הוא צירוף מילים שמכיל בתוכן מגוון כללים, טיפים ורעיונות שכל אחד מהם יכול לסייע לנו להרגיש בריאים יותר וחיוניים יותר. כאשר אנו מעוניינים להפיק יותר מהמזון שאנו צורכים נפנה בוודאי לתזונאי מומחה שיוכל לספק לנו את המידע הדרוש. על מנת להגיע למצב של תזונה נכונה מומלץ להתייעץ עם מומחה בתחום ולהקשיב לעצות ולהדרכה שלו.

ככל שמדובר על המזון שאנו אוכלים אז ההמלצה הגורפת היא לאכול מכל סוגי המזון. הכוונה היא לאכילה של ירקות ופירות, פחמימות וחלבונים וגם שומן. לכל סוג מזון יש את היתרונות שלו ובאופן כללי אין צורך להימנע ממזון זה או אחר. זהו המפתח לתזונה נכונה.

איך קובעים תפריט יומי מאוזן

על מנת להגיע לתזונה נכונה ניתן לקבוע פגישה עם דיאטן או תזונאי שיבדוק אתכם ויספק לכם את התפריט היומי המתאים לכם. לא לכל אחד מתאים כל דבר ולכן ישנה חשיבות גדולה להתאמה של המזון באופן ייחודי.

אנשים שמנסים לרדת במשקל יעשו לשם כך הרבה דברים. לעיתים התשובה היא בסוג המזון שאנו אוכלים ולאו דווקא בכמות.

תזונה נכונה הינה חלק חשוב מאורח החיים אך ישנם מיתוסים רבים שלא תמיד ניתן לדעת אם הם נכונים או לא. מגמות שונות בעולם ההרזיה והתזונה עלולים להיות מאוד משכנעות אך רק בדיקה מעמיקה תביא אותנו למסקנה הנכונה.

מומלץ לקרוא את התוויות של מוצרי המזון שאנו רוכשים, כך ניתן לדעת אם בכלל כדאי לנו לרכוש את המוצר הספציפי או שעדיף להשאיר אותו על המדף.

כדאי לבחור במוצרים דלי כולסטרול. לעיתים מדובר על מוצר שלא מכיל כולסטרול מלכתחילה והוא מומלץ בכל מקרה.

לפעמים עדיף להכין את המוצר באופן עצמאי ולא לקנות אותו. הכנה ביתית נותנת לנו את השליטה המקסימלית על המרכיבים שימצאו באוכל שלנו.

ניתן לצרוך מזון אורגני שידוע כבריא יותר בשל תנאי הגידול שלו שנטולים חומרי ריסוס והדברה. מדובר על מזון שהוא יקר יותר ועדיף להשקיע במזונות הטריים כמו ירקות ופירות.

תזונה נכונה עם הרבלייף

הרבלייף מציעה מגוון מוצרים לשמירה על תזונה נכונה. הרבלייף דוגלת באימוץ סגנון חיים בריא לאורך זמן תוך הקפדה על המזון שאנו אוכלים ועל פעילות גופנית בריאה. הוועדה התזונתית המייעצת של הרבלייף כוללת צוות מדענים מומחים שמבטיח את איכות המוצרים. בעזרתם של המפיצים העצמאיים של הרבלייף תוכלו לקבל את התמיכה והידע לשמירה על תזונה נכונה.

תמונה: Shutterstock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh