מרוץ השישה ה-12 של רחובות לזכר ששת החללים במתכונת מיוחדת  

מרוץ השישה ה-12 של רחובות לזכר ששת החללים במתכונת מיוחדת  

יום שישי 9.4.21

בכל שנה בסמוך ליום הזיכרון עיריית רחובות מקיימת באמצעות החברה העירונית את מרוץ השישה המסורתי לזכרם של ששת חיילי פלחי"ק גולני, שנהרגו באסון המסוקים בשאר ישוב, ב-4.2.1997; סגן אלון בביאן ז"ל, סמ"ר איתמר שי ז"ל, סמ"ר גיל שרעבי ז"ל, סמל אבישי גדרון ז"ל, סמל יהונתן עמדי ז"ל, רב"ט שלמה פיזואתי ז"ל. ששת הלוחמים ילידי העיר רחובות, נהרגו בדרכם לביצוע פעילות מבצעית במוצב הבופור.

בשנה שעברה התקיים המרוץ באופן מצומצם עם שישה רצים בלבד באופן סמלי בשל מגבלות הקורונה אך השנה בשל החזרה לשגרה, מרוץ השישה ה-12, יתקיים במתכונת יותר רחבה בנוכחות ראש העיר, רחמים מלול, מח"ט גולני, אל"מ ברק חירם ובני משפחתם וחבריהם של ששת החיילים לזכרם מתקיים המרוץ. השנה המרוץ עדיין לא יהיה פתוח לקהל הרחב אלא מיועד לתלמידי התיכונים בלבד ויתקיים בהתאם לכללי התו הירוק.

המרוץ יתקיים ביום שישי, 9.4, בשעות הבוקר. בשעה 8:30 התכנסות בחניית בית העלמין הצבאי רחובות, 9:00 טקס לזכרם של הנופלים ובשעה 9:30 זינוק למסלול ריצה של 6 ק"מ או לחילופין מסלול צעידה של 3 ק"מ.

לדברי רחמים מלול, ראש עיריית רחובות: "המרוץ הפך למסורת של ממש בעירנו וגם בשנה שעברה לא וויתרנו על קיומו. השנה המרוץ עדיין לא יוכל להיות פתוח לקהל הרחב בשל הנסיבות הברורות אך הוא הוא יתקיים בנוכחות בני משפחתם של החיילים ותלמידי תיכוני העיר ואני מתרגש להשתתף בו. אני מחזק את משפחות החללים".

לדברי רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט:  "למרוץ השישה יש מקום מיוחד בלב, זהו אירוע שבכל שנה לקראת קיומו ישנה תחושת עצב המשולבת עם תחושת גאווה. השנה אמנם המתכונת של המרוץ אינה פתוחה לקהל הרחב, אך תלמידי התיכון ישתתפו ואני בטוח שזו תהיה חוויה מיוחדת עבורם"

לדברי אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "מרוץ השישה המסורתי, יתקיים גם השנה, אולם במתכונת המותאמת לנסיבות, בהשתתפות תלמידי יא'-יב' מבתי הספר בעיר, אשר מאחדים את כולנו בהזדהות עם כאבן של המשפחות השכולות וזכר הנופלים".

צילום: אולפני רחובות

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh