משחק הגמד-ענק של הפלטפורמה יוצא לדרך

משחק הגמד-ענק של הפלטפורמה יוצא לדרך

לרגל חג הפורים מרכז הצעירים של החברה העירונית "הפלטפורמה" יקיים משחק "גמד- ענק" עירוני לצעירי העיר, גילאי 35-18.

במהלך החודשים האחרונים, בצל הקורונה, במרכז הצעירים של החברה העירונית, "הפלטפורמה", המשיכו לשמור על הקשר עם הצעירים בעיר, באמצעות קיום שיחות יעוץ לצעירים בזום ובטלפון, פעילויות מעשירות באון ליין ולרגל חג פורים, מתכננים פעילות נוספת שתשמור על הקשר מרחוק.

במרכז הצעירים "הפלטפורמה" יקיימו משחק גמד ענק רב משתתפים שבו יעניקו צעירי העיר בגילאי 35-18 מתנות זה לזה. כל משתתף שנרשם ממלא שאלון עד יום חמישי, 11.2, עם פרטים רלוונטיים למשלוח,  העדפות קולינריות, האם קיימות מגבלות מבחינת אלרגיות, כשרות, טבעונות ועוד, וכמובן שם, כתובת ודואר אלקטרוני.

ביום שני, ה-15.2, כל משתתף יקבל לדוא"ל את הפרטים של הענק שלו ועד יום שני, ה-22.2, על כל משתתף להעביר את המתנה ליעד (במחיר של עד 30 ₪ ולא יותר). ניתן לדפוק על הדלת או להשאיר את החבילה בפתח הבית, לצלם תמונה ולתייג את הפלטפורמה בפייסבוק ובאינסטגרם.

לדברי רחמים מלול, ראש העיר: "לצד שמירה על בריאות הקהילה, חשובה לא פחות שמירה על הקהילתיות גם בקרב הצעירים בעיר. היוזמה המיוחדת של הפלטפורמה נפלאה ודרכה ייוצרו בוודאי חיבורים מעניינים בין צעירי העיר. מודה לעוסקים במלאכה ומזמין את כל צעירי העיר להשתתף".

לדברי ד"ר אסף אל-בר, מחזיק תיק הנוער והצעירים: "תקופת הקורונה והסגר היא תקופה מאתגרת עבור צעירות וצעירים רבים. גורם סיכון מרכזי הוא ההפחתה באינטראקציה חברתית. אני מקווה שמשחק כגון זה ייצור תחושת חיבור וקרבה, תחושה של חזרה לילדות שתעורר שמחה רבה. אני מבקש לברך את צוות הפלטפורמה על היצירתיות בתקופה מיוחדת זו".

לדברי אורלי הלל מנהלת הפלטפורמה: "אנחנו לא יודעים איך יראה חג הפורים מבחינת מגבלות וכדומה, אך דבר אחד ברור לנו, הצעירים רוצים לעשות טוב לעצמם ולאחרים. לקחנו את זה וחיברנו למשחק המקסים של הגמד-ענק שכולנו נהנים לשחק. כל אחד יכול להשתתף, כיוון שהרעיון פשוט, ברגע שאני מבינה מה האחר צריך, אני רק צריכה לעטוף את זה ולתת לו".

לינק להרשמה: https://katzr.net/79c3ab.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh