משלוחי פרחים מרשת חנויות פרחים איכותית

משלוחי פרחים מרשת חנויות פרחים איכותית

פרחים מתאימים כמעט לכל סיטואציה, לימים השמחים ולרגעים המרגשים, לחגיגות הגדולות ולמרבה הצער – גם למצבים כואבים ורגישים הרבה יותר. לכל אחד מאלה מתאים זר מעט שונה אבל בכל סיטואציה אנחנו יכולים לכל הפחות לחסוך לעצמנו המון זמן יקר ולא מעט לבטים, בזכות משלוחי הפרחים שמגיעים עד הבית. אז איך תוכלו לבחור בקלות את מה שבאמת מתאים עבורכם?

לאיזו מטרה מיועדים הפרחים?

השאלה הראשונה והבסיסית ביותר היא שאלת הצורך, ולפני שאתם מזמינים משלוחי פרחים ברחובות, למשל, רצוי לעצור ולהבין מה אתם באמת צריכים – ולמי הזר מיועד. גבר שרוצה להפתיע את בת זוגו לכבוד יום האהבה יעדיף בוודאי שושנים אדומות או זר בעיצוב רומנטי במיוחד, לאימא יתאים זר אלגנטי בגוונים רכים ועדינים, ואילו למשרד ייתכן שתעדיפו דווקא את הפרחים הצבעוניים שיוסיפו המון אור ועניין לחלל העבודה. אז מה הצורך שלכם?

מה התקציב שעומד לרשותכם?

אם הצוות כולו מתגייס כדי להזמין זר משגע לקולגה שזה עתה ילדה, יש לכם בוודאי תקציב מכובד שיאפשר לכם להזמין משלוח גדול ומיוחד במינו. במצב כזה אתם יכולים אף להוסיף מארז שוקולד מפנק או בקבוק יין (עכשיו כשהיא יכולה לשתות שוב אלכוהול). בהזמנת זרים לאירועים, להרמת כוסית, לחג המתקרב או ליום ההולדת של החברה הכי טובה, התקציב הוא בהחלט שיקול משמעותי וכשאתם בוחרים את הזר יש לכם אפשרות להשוות מחירים ואף לשדרג את האופציה המועדפת עליכם בהתאם למסגרת שקבעתם. אז מה התקציב שלכם?

איך משדרגים את הזר הקלאסי?

לבסוף, חשבו על דרך קטנה ומיוחדת להפוך את הזר המוכר ואהוב למתנה אישית הרבה יותר. אתם יכולים לעשות את זה בשלל דרכים, למשל על ידי החלפת הפרחים בעציץ ירוק ומשגע, הוספת מארז מתנה לתינוק החדש או שילובם של פירות ושוקולדים במתנה החגיגית שתעניקו. השאלה היא מה מתאים לאדם שאתם כל כך רוצים לפנק, מה יעלה לו חיוך על הפנים ואיזו מתנה תעביר את המסר שאתם באמת רוצים להעביר. אז מה השדרוג האידאלי לזר שלכם?

פרחי עירית – חנות פרחים ומשלוחי פרחים בתפוצה ארצית התקשרו עוד היום לטלפון מספר: 3706* ונציגינו יענה וישמח לסייע לכם בבחירת משלוח פרחים או בקרו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://www.irit-flowers.co.il/ ובצעו משלוח פרחים אונליין.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh