משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים מוזמנות ל"מחסן התחפושות" העירוני

משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים מוזמנות ל"מחסן התחפושות" העירוני

"מחסן התחפושות" של עיריית רחובות ורשת חוויות ייפתח לפעילות בשבוע הבא, עם למעלה מ-350 תחפושות, שנאספו במטרה לאפשר למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים להשאיל תחפושות ללא עלות

לילדים עם צרכים מיוחדים ולבני משפחותיהם יש קושי להיכנס לחנויות לקניונים ומקומות הומי אדם ולמדוד תחפושות. בנוסף הוצאות הטיפולים בילדים עם צרכים מיוחדים גבוהות מאוד, וברבים מהמקרים מדובר במשפחות בעלי קושי כלכלי, כך מסבירים בעיריית רחובות ורשת חוויות את היוזמה לפתיחת מחסן התחפושות למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים.

בפורום לאוכלוסיות מיוחדות ברחובות כבר אספו למעלה מ-350 תחפושות וכעת מזמינים משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים להגיע ל"מחסן התחפושות", למדוד תחפושות ולהשאילן לפורים. הילדים יצאו עם תחפושת וחיוך, ולמשפחה תהיה חוויה נעימה של מדידת תחפושות, ובחירת תחפושת.

חברת המועצה אורית שרגאי, יוזמת הפרוייקט: "החלטנו להוציא לפועל פרויקט שיסייע להם ויאפשר לכל ילד וילדה עם צרכים מיוחדים – למצוא  ולהשאיל את התחפושת המתאימה לקראת פורים. אין לי ספק שחלק מתחושת השוויון היא גם להתחפש ככל ילד וילדה בפורים, החג שהוא אחד משיאי השנה עבור ילדים. זיהינו צורך גדול בשטח והחלטנו לצאת לדרך במטרה לסייע גם בנושא זה למשפחות ילדים עם צרכים מיוחדים. אנחנו מתחילים מוקדם כדי להיערך מראש לביקוש".

לפרויקט שותפים עיריית רחובות, רשת חוויות בראשות חבר המועצה אמיתי כהן, פורום אוכלוסיות מיוחדות עירוני, אקי"ם רחובות, אסנת לוי  מנהלת מרכז קהילתי חוויות שוויץ המדע, ליאת שכטר רכזת אוכלוסיות מיוחדות ברשת חוויות, שושי גרוספלד, נורית משיח וענבל נועם שעמלו על הכנת התחפושות, בימת הנוער העירונית והתושבים שפתחו את ליבם ותרמו תחפושות.

המחסן יהיה פתוח בימים א-ה, בין התאריכים 16-20 בפברואר, בין השעות 16:00-20:00|  יום א, 23.2, בין השעות 16:00-20:00 | יום ב, 24.2, בין השעות 16:00-18:00

מרכז קהילתי חוויות שוויץ המדע, רחוב סירני 25.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh