מתכוננים לשנה הבאה

מתכוננים לשנה הבאה

מי תנהל את בית הספר היסודי החדש בשכונת חצרות המושבה?

שכונת חצרות המושבה קורמת עור וגידים, ובשנה הבאה תפתח העירייה בית ספר ממלכתי חדש לתלמידי כיתות א'-ג'. רוית חדד-חכמו, שניהלה בעבר את ביה"ס יבניאלי בעיר, תנהל אותו. שמו של ביה"ס ייקבע בתחילת השנה בשיתוף הורי השכונה.

ההורים מוזמנים למפגש בנושא שתקיים עיריית רחובות במעמד מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום, מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן, ומנהלת ביה"ס, רוית חדד חכמו, ביום ראשון 28.6 בשעה 20:00 בלובי בניין המגורים שברחוב משה פריד 43.

בית הספר הממלכתי-יסודי החדש בשכונת חצרות המושבה צפוי לפתוח את שעריו לתלמידי כיתות א'-ג' כבר בחודש ספטמבר הקרוב. בשלב הראשון, יוצבו בבית הספר מבנים יבילים המיועדים לכיתות לימוד. במקביל ייבנה בית הספר בתכנון ראשוני של  24 כיתות. הבנייה שהחלה כבר לפני חודשיים צפויה להסתיים במהלך השנה. בית הספר החדש ימוקם ברחוב יעקב תמרי בשכונה.

בימים אלה נבחרה במכרז במשרד החינוך לנהל את בית הספר, הגב' רוית חדד-חכמו שניהלה בעבר את ביה"ס הממלכתי יבניאלי בעיר. חדד-חכמו, בוגרת תואר שני במינהל חינוכי, כיהנה בתפקידים שונים במערכת החינוך ב-22 השנים האחרונות. בשנה האחרונה הדריכה והובילה את תחום המנהיגות ברמה המחוזית במינהל חברה ונוער במשרד החינוך. בספטמבר הקרוב תחזור שוב לתפקיד הניהול, הפעם בבית הספר החדש בעיר. כחלק מהרצון לשתף את התלמידים וההורים, בתחילת השנה ייבחר שמו של בית הספר בשיתוף עם הורי השכונה והתלמידים.

ההורים מוזמנים למפגש בנושא שתקיים עיריית רחובות במעמד מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום, מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן, מנהלת מחלקת בתי ספר יסודיים, שרה והב, ומנהלת ביה"ס, רוית חדד חכמו, ביום ראשון 28.6 בשעה 20:00 בלובי בניין המגורים שברחוב משה פריד 43 .

רחמים מלול, ראש העיר: "בית ספר חדש מצטרף למערכת החינוך ברחובות בשנת הלימודים הקרובה, ואנו פועלים על מנת להעניק לו ולתלמידים את המעטפת הראויה, יחד עם קידום בניית מבנה הקבע. אנו שמחים שרווית חוזרת לניהול בעיר, ומאחלים לה ולתלמידים בבית הספר הצלחה ולימודים מהנים".

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "אנו עומדים בקשר עם הורי בית הספר החדש בכל הדרוש עבור התאקלמות מהירה. אנו עושים הכול על מנת לסיים את הליך הבנייה בהקדם האפשרי ולהעמידו לרשות התלמידים תושבי השכונה. אני מאחל הצלחה רבה לתלמידים היקרים ולמנהלת החדשה".

שרה והב, מנהלת מחלקת חינוך יסודי: "בשלב זה בית הספר החדש יקלוט תלמידים בכיתות א'-ג'. אנו בטוחים כי כבר בשנה הבאה יפתחו שכבות חדשות ותלמידים נוספים יצטרפו לבית הספר החדש והמצוין בחצרות המושבה. אני מברכת על הקמת בית הספר החדש ומאחלת למנהלת החדשה הצלחה רבה בתפקיד החדש".

רוית חדד-חכמו: "אני שמחה ונרגשת לחזור למערכת החינוך המצוינת ברחובות, לנהל ולהצמיח בי"ס יסודי חדש. אני מאמינה כי בתור אנשי חינוך עלינו לראות כל אחד ואחת מהילדים כמכלול ולדעת לזהות את הצרכים השונים שלהם בפן החברתי, ההתנהגותי והלימודי. אני בטוחה כי בדרך זו נצליח להצמיח בתלמידים הצעירים תחושת ביטחון ומימוש עצמי".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh