מתקנים חדשים לאופניים הוצבו ברחבי העיר

מתקנים חדשים לאופניים הוצבו ברחבי העיר

אגף גנים ונוף בעיריית רחובות פרס בכל רחבי העיר בימים האחרונים מתקנים להעמדת אופניים ונעילתם, במטרה להגביר את השימוש באופניים. המתקנים החדשים נבחרו במיוחד כדי שיוכלו להתאים גם לאופניים חשמליים וקורקינטים.

תכירו את מתקני האופניים החדשים של עיריית רחובות שנפרסו בימים האחרונים ברחבי העיר: המתקנים החדשים עשויים נירוסטה המתאימה לכל מזג אויר, וגודלם מאפשר לקשור אליהם את כל סוגי האופניים הקיימים בשוק, כולל אופניים חשמליים וקורקינטים. בימים הקרובים ייפרסו מתקנים נוספים ברחבי העיר. באגף גנים ונוף מדגישים כי חל איסור מוחלט לקשור אופניים לעצים, ספסלים או כל אלמנט אחר במרחב הציבורי פרט למתקני האופניים.

בעירייה מציעים לתושבים ולתושבות להציע מיקומים נוספים להצבת מתקנים, וככל שהדבר יתאפשר מבחינת מיקום ושיקולי בטיחות -יוצבו מתקנים נוספים ברחבי העיר בהתאם להצעות התושבים. ניתן לפנות בעניין זה למייל של adi_frimark@rehovot.muni.il .

ראש העיר, רחמים מלול: "המטרה שלנו היא לעודד שימוש באופניים יחד עם שמירה על חזות העיר, פריסת מתקני האופניים היא אחד מהצעדים לקידום הנושא".

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: "בחודשים האחרונים קיבלנו בקשות רבות לפרוס מתקנים במיקומים חדשים ולהחליף חלק מהמתקנים הקיימים, ובימים האחרונים התחלנו לפרוס אותם. הציבור מוזמן להציע מיקומים נוספים וככל שיתאפשר נציב גם בהם מתקנים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh