נחתם הסכם מענק בין המשרד לשוויון חברתי לעיריית רחובות

נחתם הסכם מענק בין המשרד לשוויון חברתי לעיריית רחובות

נחתם הסכם מענק בין המשרד לשוויון חברתי בראשותה של השרה גמליאל לעיריית רחובות במסגרתו יועברו מאות אלפי שקלים, השתתפות המשרד 60% והשתתפות העירייה עומדת על 40%

במסגרת קול קורא שהפיץ באחרונה המשרד לשוויון חברתי לקיום פעילויות לאזרחים ותיקים ברשויות המקומיות, נחתם ביום שני (4.9) הסכם מענק בין המשרד לשוויון חברתי לעיריית רחובות במסגרתו יועברו מאות אלפי שקלים לפעילויות לאזרחים ותיקים ברשות. השתתפות המשרד בתכנית עומדת על 60% ועיריית רחובות תשתתף ב-40% נוספים

ביום שני (4.9) אירחה השרה גמליאל בלשכתה שבמטה ישראל דיגיטלית שבבני ברק, את ראש עיריית רחובות, רחמים מלול ואת חבר מועצת העיר ומחזיק תיק שכונות וזוגות צעירים, אביב איטח, למעמד חתימה על הסכם מענק של המשרד לשוויון חברתי לפעילויות לאזרחים ברחובות. המענק, על סך מאות אלפי שקלים, ישמשו לטובת שורה ארוכה של פעילויות לאזרחים ותיקים ברשות, בין היתר בתחומי האוריינות דיגיטלית, פנאי, תרבות, ספורט, יזמות, פעילויות בין דוריות ותעסוקה, ובסך הכל 29 תכניות שונות מהן תבחר הרשות המקומית. הסיוע מועבר במסגרת קולות קוראים שהפיץ המשרד לשוויון חברתי לרשויות המקומיות, במסגרתו יקיים המשרד פעילויות לאזרחים ותיקים בכל רחבי הארץ בהיקף של כ 70 מיליון ₪ בשלוש השנים הקרובות.

השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל: "ייחודיותם של הקולות הקוראים שהפצנו היא בכך שזו הפעם הראשונה שמשרד ממשלתי אינו "מנחית" על רשות מקומית תכניות, אלא מעמיד בפניהן סל מגוון של תכניות לבחירתן – למעשה, אנו נותנים לרשות "לתפור לעצמה את החליפה" שבאמת מתאימה לה. ההיענות הרחבה והרצון של הרשויות להשתתף בתוכנית, הן ללא ספק עדות לכך שאנו עושים את הדבר הנכון וצועדים בכיוון הנכון בכל הקשור לקידום רווחתם של האזרחים הוותיקים בישראל. שמחה על שיתוף הפעולה עם ידידיי ראש עיריית רחובות רחמים מלול וחבר המועצה אביב איטח, ובטוחני כי עוד נצעד יחד דרך ארוכה לרווחת תושבי רחובות".

ראש העירייה, רחמים מלול: "אנו פועלים במשך כל השנה על מנת לדאוג לרווחתם ולאיכות חייהם של אזרחיה הוותיקים של רחובות. אני חייב לציין, אותם אזרחים וותיקים, אותם אלה שתרמו להתפתחותה של העיר ולהפיכתה לעיר חזקה, מובילה ותוססת, ממשיכים לתרום לה גם בימים אלה במגוון פעילויות התנדבותיות עבור הקהילה.  אני מודה למשרד לשוויון חברתי בראשותו של השרה, גילה גמליאל, על המענק שיסייע לנו להגביר את מגוון הפעילויות והשירותים המוענקים לתושבי העיר הוותיקים".

חבר המועצה, מחזיק תיק שכונות וזוגות צעירים, אביב איטח: "אנו פועלים כל העת על פי המשפט – מי ששוכח את העבר שלו, אין לו עתיד. כמחזיק תיק השכונות וזוגות צעירים אמשיך להקפיד על עשייה רבה גם עבור השכונות הוותיקות, עבור קידום מעמד האישה, האזרחים הוותיקים וכלל תושבי העיר. אני מודה לשרה גילה גמליאל על התמיכה בפרויקטים החשובים ולראש העיר, רחמים מלול, על שיתוף הפעולה".

בתמונה: השרה גמליאל ראש העיר ואביב איטח

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh