נעלי כדורגל –  איזה מותגים כדאי לבחור?

נעלי כדורגל –  איזה מותגים כדאי לבחור?

כשאנחנו משחקים כדורגל, אנחנו רוצים לכבוש כמה שיותר שערים, אבל גם ליהנות ממשחק קבוצתי מוצלח ומהנה. כשאנחנו רצים או הולכים על המגרש, כשאנו נמצאים בשער או מגישים את הכדור מהפינה – אנחנו רוצים להרגיש נוחות מרבית ואחיזה מקסימלית במגרש. בנוסף לכך, אנשים שמשחקים כדורגל רוצים לחוש אנרגטיים וקלילים לכן דרושות נעלי כדורגל טובות.

אבל כיצד בוחרים את המוצר הטוב ביותר?

אם אתם רוכשים נעליים כאלו לכם או לילדים שלכם – חשוב לרכוש אותם בצורה המיטבית כך שהמשחק יהיה נוח יעיל כזה וכזה שנעשה עם מקסימום אנרגיה. הנה כמה דגשים שכדאי לשים אליהם לב בזמן הבחירה:

מידותנעלי כדורגל חייבות להתאים למידות הכף הרגל שלכם אל של הילדים שלכם.  המידה צריכה להיות נכונה מתאימה לטבלת המידות שבחנות האינטרנטית, זאת אם אתם קונים נעלי כדורגל באינטרנט. אם אתם נמצאים בחנות פיזית כדאי למדוד את הנעליים בחנות ולשים לב כי יש רווח בין הבוהן לסוף הנעל וכי הנעליים נוחות לכם. הסתובבו מעט בחנות ושימו לב שאתם יכולים לנוע עם עינב וקלילות במרחב וכי אין לחצים. חשוב לבחור נעליים שמציעות אחיזה נוחה של כף הרגל, של הסוליות ברגליים, בכפות הרגליים ובקרסוליים.

איכות – לאחר בחירת המידה הנכונה חשוב לשים לב שאתם קונים נעליים איכותיות. נעלי ספורט ממותגות של נייק אדידס ושל שאר חברות. שימו לב של החברה מתמחה בבייצור נעליים מיוחדות לכדורגל שיש להן את כל המרכיבים של מוצר כזה.

מחיר – יש לבדוק מה המחיר של הנעליים, אבל לשים לב שהוא תואם את התקציב שלכם. קנייה של נעלי ספורט ביורוספורט אינטרנט תעזור להוזיל מחירים משום שקנייה כזו אינה כוללת את טווח הפערים בין היבואן לצרכן ואינה מאלצת את המשווק לשלם הוצאות יקרות של בית עסק רגיל.

אז איך בוחרים נעלי כדורגל ממותגות? כשאתם בוחרים נעליים שימו לב לרשימת המותגים הבאה:

  • Adidas COPA 
  • Adidas NEMEZIZ
  • Adidas PREDATOR EDGE
  • Adidas X SPEEDFLOW

אם תבחרו בצורה נכונה נעלי כדורגל – תוכלו לשחק את המשחק הטוב ביותר שלכם עם כמה שיותר יציבות והצלחה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh