נשות עסקים וקריירה רחובותיות?

נשות עסקים וקריירה רחובותיות?

סדנת "סטיילינג לתוצאות בחיים ובעסקים" עם הסטייליסטית הרחובותית לי שוורץ- במיוחד בשבילכן!

סטיילינג זה לא רק להתלבש יפה, לבחור חולצה אדומה ולהראות טוב. זה כלי מסל הכלים של בעלות עסקים ונשים קרייריסטיות מובילות בחברות וארגונים. זהו כלי שצריך ללמוד אותו, ולפתח את החוש שלו כדי לדעת להשתמש בו לטובתנו, להפעיל אותו בכל רגע נתון ולמנף אותו לביטחון העצמי וחוסן כלכלי של העסק.

לרגל יום האישה, ביוזמת מנהלת העסקים והיזמות העירונית, בשיתוף פעולה עם סגן ראש העיר ומחזיק תיק רישוי וקידום עסקים- עו"ד יניב מרקוביץ ומחלקת רישוי וקידום עסקים בעיריית רחובות וכן עם חברת מועצת העיר רחובות ומחזיקת תיק מעמד האישה ויו"ר פורום נשים רחובות, אוה גור תתקיים סדנת "סטיילינג לתוצאות בחיים ובעסקים".

הסטייליסטית הרחובותית לי שוורץ תעביר את הסדנה. היא המייסדת והבעלים של "סטיילינג לתוצאות בחיים ובעסקים", מובילה בעלות עסקים ונשים קרייריסטיות לנראות עסקית מקצועית, בולטת שמחזקת את המותג והאוטוריטה שהן, באמצעות לבוש וסטיילינג אותנטי למי שהן. בין הנושאים שיוצגו למשתתפות בסדנא:

  1. שיטת סטיילינג מוכחת ליצירת הופעה מבדלת לקביעת מעמד האשה כאוטוריטה בתחומה.
  2. 6 השאלות שכל אשה חייבת לשאול את עצמהלפני שהיא מתחילה ליצור לעצמה סגנון מדויק.
  3. הסוד הגדולשעומד מאחורי כל לבוש שמושך לקוחות שסוגרים עסקאות.
  4. מלתחה שיש בה המון בגדים – יתרון או טעות גדולה?
  5. מה המרכיב הכי חשוב שיעזור ליצור אינסוף שילובים מקצועיים מהבגדים הקיימים.

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו משקיעים בסיוע לבעלי עסקים מקומיים בכל דרך אפשרית, והפעם אלו נשות העסקים והקריירה תושבות העיר שאנו מבקשים להעניק להן כלי נוסף להצלחה. אני מזמין את תושבות העיר לקחת חלק בסדנה שהיא פרי שיתוף פעולה – למענן"

יניב מרקוביץ, סגן ראש העיר ומחזיק תיק רישוי וקידום עסקים: "תקופת הקורונה הביאה כל בעל עסק באשר הוא לעבוד סביב העסק 24/7. קל וחומר נשות העסקים והקריירה, אשר לצד העסק ומקום העבודה, מהוות את העוגן של התא המשפחתי. עכשיו, אחרי שהילדים חזרו למסגרות, אנו מזמינים אתכן לשעה שמוקדשת כולה עבורכן, ומשלבת גם הנאה, וגם שיח על קריירה ועסקים".

אוה גור, חברת מועצת העיר רחובות ומחזיקת תיק מעמד האישה ויו"ר פורום נשים רחובות: "גם בתקופת הקורונה ובסגר הנוכחי חשוב לנו לפעול למען נשים ולנסות למצוא את נקודות האור במצב המורכב בו כולנו נמצאים. אשמח לראות את נשות העסקים של רחובות מצטרפות לערב קצת אחר, זווית אחרת בתקופת הקורונה".

עדי מוטולה, סמנכ"ל הל"ר וראש מנהלת עסקים ויזמות רחובות: "להיות אשת קריירה ובעלת עסק זה אתגר, קל וחומר בתקופת קורונה. הסטייליסטית לי שוורץ פיתחה שיטת סטיילינג שמחזקת את המיתוג האישי, מרחיבה את יכולות הסטיילינג וגם תורמת לחיזוק החוסן הכלכלי של העסק. הסדנאות שלה מדויקות ומרתקות. מדובר בהזדמנות פז לרענן את סגנון הלבוש ולהצעיד אותו קדימה, אל עבר העסקה הבאה".

מתי? 8.3.2021 שעה: 20:30, בזום

למי? נשות העסקים, קרייריסטיות, נשים בעמדות מפתח שרוצות לייצר סינרגיה בין סגנון הלבוש, לתחום העיסוק והעסק שלהן, להפוך לאוטוריטה ולצמוח: גם בפן האישי וגם בפן העסקי.

לינק לרישום: https://forms.gle/6wPTKpF64iD1BJV58

לינק לזום:

Join Zoom Meeting
https://us02web.zoom.us/j/86735747370?pwd=V1RQaEkyZktKMzVNYnAzOXUwYjVOdz09

Meeting ID: 867 3574 7370
Passcode: 579199

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh