סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת – סגירת מרפסת של המאה ה-21

סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת – סגירת מרפסת של המאה ה-21

כל כך חם כאן בישראל, ובשנים האחרונות נראה שגם החורף לא מרחם עלינו. כמה מבאס שבכל פעם שחם מידי או קר מידי, אנחנו צריכים להיכנס הביתה ולהיסגר בין ארבע קירות. האמנם? אם ברשותכם מרפסת, למה לא לנצל אותה לכל אורך השנה בלי לסבול?

עם סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת לא רק שזה אפשרי, אלא שתוכלו להמשיך ליהנות מהנוף המרהיב שנשקף מהמרפסת; לצפות בגשם ובסערת הברקים שמתרחשת מאוחר בלילה, או ליהנות מויטמין D בלי לסבול מהחום הכבד של אמצע יולי.

6 יתרונות של סגירת זכוכית מתקפלת למרפסת

זה כבר נשמע טוב, נכון? אבל עדיין לא מספיק כדי לשכנע אתכם להצטרף לשורת הלקוחות שכבר התוודעו ליתרונות הנפלאים של סגירת הזכוכית המתקפלת למרפסת שלהם. כעת, הגיע גם תורכם:

  • נראות ואסתטיקה – סגירה באמצעות החלונות המתקפלים מזכוכית לא ייגרעו חלילה ממראה המרפסת, להפך! הם יאפשרו לשמור על קו אחיד מבחינת העיצוב, יחד עם שאר הבית וכמובן בלי לפגוע בחזית המבנה כולו. רק דמיינו את האפשרות לשלוט על כניסת אוויר למרפסת מתי שרק מתחשק לכם!
  • להיות עם, להרגיש בלי – סגירות מרפסת מסוגים אחרים מאופיינות בניילון או בד אטומים בדרך כלל, כך שלפתע המרפסת מוחשכת. עם סגירת הזכוכית אפשר להמשיך ליהנות כרגיל מהמתרחש בחוץ, ולא לפספס שום דבר. אין כמו אור טבעי כדי להפוך את האירוח או הקפה של הבוקר לכיף של ממש.
  • בידוד – מי שמתגורר בערים הגדולות מכיר את הרעש וההמולה של העיר, ואת זה שמידי פעם חייבים לנסות לברוח ממנו. סגירת המרפסת מאפשרת לכם ליהנות מרגעים של שקט ללא רעש של מכוניות, צפירות של אוטובוסים, ריח של פיח וצעקות. פשוט תהנו מהשקט.
  • ניקיון – הבה נרחיב על זה מעט. קודם כל, ציינו שאנחנו מקבלים בידוד איכותי מפני רעש ולכלוך, אבל מה לגבי ניקיון? הרי אי אפשר להשאיר את החלונות מלוכלכים. למרבה המזל, אחד היתרונות האטרקטיביים ביותר של סגירת המרפסת הזו, הוא העובדה שכל כך קל לנקות אותה! ממש כמו כל חלון זכוכית אחר.
  • בטיחות ועמידות – זכוכיות מתקפלות לא עשויות מזכוכית רגילה, אלא מזכוכית שנחשבת חזקה ועמידה יותר; הן בפני כל תנאי האקלים והן מפני לכלוך, ואפילו מפני תאונות. מנגנוני בטיחות מיוחדים מבטיחים ידידותיות למשתמש ובטיחות מעל הכל.
  • נוחות – כך, מלבד העובדה שהם בטוחים לחלוטין, הם גם נוחים מאוד! הזכוכיות מותקנות על מסילות שמאפשרות להזיז אותם בקלות, מה שמאפשר שליטה נוחה מאוד על הסגירה והפתיחה של המרפסת.

למה לחכות לקיץ?!

החדשות הטובות הן שאתם ממש לא צריכים לחכות לקיץ כדי להתקין סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת כבר עכשיו! הרי החורף בעיצומו! דמיינו את כוס הקפה החמה והנעימה של הבוקר, כאשר סביבכם יורד גשם זלעפות שלא מצליח להרטיב אתכם או לקרר אתכם. חלום שמתגשם, לא?

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh