סדרות ישראליות שלא תוכלו לעזוב לרגע

סדרות ישראליות שלא תוכלו לעזוב לרגע

סדרות הפכו לנושא יקר לליבנו; תמיד נרצה לחפש את הבינג' הבא שימנע מאיתנו לעזוב את המסך לכמה שעות (או ימים), את העלילה המרתקת הבאה והדמויות שנתאהב בהן. העניין הוא שבלא מעט פעמים אנו נוטים לחפש רחוק מידי מהבית, שוכחים את אותן סדרות ישראליות נהדרות שלא נופלות באיכותן מסדרות שנוצרו אי שם ברחבי העולם. לא תאמינו, יש אפילו סדרות שנוצרו בישראל שנרכשו על ידי חברות בחו"ל שתרגמו אותן, והפכו אותן ללהיטים בינלאומיים של ממש.

כמה המלצות של סדרות ישראליות מעולות

נכון שבעבר סדרות ישראליות לא היו הבחירה הראשונה של אף אחד, אבל אי אפשר להתכחש לשינוי וההתקדמות שעוברים על התעשייה בארץ, כשעוד ועוד יצירות מופת ממגוון ז'אנרים משוחררות לאוויר העולם עד למסך הקטן בבית. הנה כמה המלצות מהתקופה האחרונה:

  • קופה ראשית – באופן טבעי נתחיל עם תכנית המערכונים שכבשה את הלב של כולנו, היישר מהסופרמרקט הישראלי שכולנו מבקרים בו לפחות פעמיים בשבוע. הסדרה נמצאת בשיאה של העונה השלישית ואם עדיין לא הצטרפתם לחגיגה, עדיין לא מאוחר!
  • המפקדת – בגדול, כל אדם שעשה צבא בישראל יוכל להתחבר לדרמה הקומית הנפלאה הזו, שמגוללת את סיפורה של קצינה שמפקדת על מחזור טירוניות בפעם הראשונה; על המפקדות שתחתיה, החיילות הקשות, והסיטואציות ששופכות מעט אור משעשע על תקופה שהפכה נוסטלגית עבור רבים מאיתנו.
  • פלפלים צהובים – בשנת 2010 פרצה למסכים שלנו סדרה מיוחדת במינה העוסקת במשפחה המגדלת ילד אוטיסט, באחד המושבים המנותקים והמרוחקים בישראל. הסדרה זכתה בטקס פרסי האקדמיה במספר תארים והיא נחשבת לאחת מסדרות הדרמה הטובות שנוצרו בישראל.
  • שטיסל – סדרה פורצת דרך בה צפו באדיקות חילוניים, דתיים וחרדים כאחד. זוהי הזדמנות פז להציץ לחייה של קהילה שכמעט ואיננה מוכרת לקהל החילוני, מאפשרת ללמוד על דרכיה ולהכיר אותה מקרוב, דרך נקודת מבטו של הבן הצעיר למשפחת שטיסל המתגוררת בירושלים.
  • זה לא הגיל – יש גם סדרות ישראליות רומנטיות ברשימה הזו! 'זה לא הגיל' מכניסה אותנו אל תוך מערכת היחסים המיוחדת בין גרושה עם שלושה ילדים ומדריך גלישה שצעיר ממנה בשני עשורים, שרק במקרה הוא גם החבר הכי טוב של אחד מבניה. כשהשניים מחליטים לחשוף את מערכת היחסים בפני קרוביהם, הם מוצאים עצמם מתמודדים עם תגובות שונות ומשונות.

קרוב לבית, קרוב ללב

סדרות ישראליות הן מלאות קסם, בעיקר כי הם קרובות לבית ומתוך כך גם נכנסות לנו עמוק ללב. הדמויות, הסיפורים, הלוקיישנים, הכל מרגיש לנו מאוד בבית ולכן קל לנו יותר להתחבר לסדרות האלה, בעיקר כיום בימים שבהם נראה שאיכות התכנים רק הולכת ועולה. עם שירות ה-VOD שקיבלתם מספק הטלוויזיה שלכם, תוכלו גם אתם ליהנות מסדרות איכותיות מכל הזמנים. אז הכינו את הפופקורן, והתכוננו לבינג' הבא!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh