סה״כ חולקו 12,000 ארוחות לאזרחים ותיקים

סה״כ חולקו 12,000 ארוחות לאזרחים ותיקים

מתחילת תקופת הקורונה ועד עכשיו: עיריית רחובות חילקה כ- 12,000 ארוחות לאזרחים ותיקים.

האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, באמצעות עובדי עירייה ומתנדבים, סיכם אתמול את העשייה למען האוכלוסיות השונות בעיר, עם ביצוע החלוקה האחרונה. ולאור החזרה לשגרה, כלל עובדי האגף הגיעו לקחת חלק באריזה ובחלוקת המנות.

מתחילת תקופה הקורונה ועד כה, פעלו עובדי האגף לשירותים חברתיים, יחד עם עובדי אגף הביטחון והחירום ועובדים נוספים למיפוי צרכים של אוכלוסיות מוחלשות בעיר, בדגש על קשישי. חלוקות האוכל, שבוצעו פעמיים בשבוע בחודשיים האחרונים, בוצעו על ידי עובדות ועובדי האגף לשירותים חברתיים, עובדי אגף הביטחון והחירום, הפקחים מאגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני, חיילים וכ- 800 מתנדבים ומתנדבות שסייעו לאגף, מכל המגזרים בעיר: תנועת הצופים, פורום הנשים רחובות, ישיבות, תנועות נוער נוספות ומתנדבים עצמאיים שהגיעו לסייע.

אתמול, יום ראשון, התגייסו כלל עובדי האגף לשירותים חברתיים, והגיעו בהרכב מלא ולאריזה ולביצוע החלוקה האחרונה לתקופה זו.

רחמים מלול, ראש העיר: "במהלך התקופה המאתגרת הזו, דאגה עיריית רחובות להגיע לכל מי שזקוק היה לסיוע בכל רחבי העיר, באמצעות העובדים המסורים והמתנדבים היקרים שהתייצבו לסייע באריזה ובחלוקה. קהילה נמדדת בסיוע לחלשים ובתמיכה בהם דווקא בזמנים של קושי, ואני גאה בכך שעמדנו במשימה. אני מודה לכל העובדים ולכל המתנדבים על עבודה ונתינה מסביב לשעון".

חבר המועצה עו"ד שמואל בר דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים: "מתחילת משבר הקורונה  אנו עושים את מירב המאמצים, על מנת להתאים באופן אישי את הפתרונות לתושבים אשר זקוקים לסיוע מהאגף לשירותים חברתיים. אני מבקש להודות לעובדי האגף המסורים, על העשייה של ימים כלילות למען התושבים, לממונה החירום ברשות, בצלאל שרעבי, עובדי אגף הביטחון והחירום ואגף התנועה, פיקוח , שילוט ושיטור עירוני ולכל מי שהתגייס להצלחת המטרה – מתנדבים נפלאים מכל הגילאים שהתייצבו כדי לסייע. תודה לחברתי לסיעה, אורית שרגאי על הסיוע ובתפעול החלוקות לאורך התקופה. תודה מיוחדת לראש העיר ולמ"מ ראש העיר זהר בלום על כל התמיכה והזמינות לכל בעיה שעלתה מתחילת המשבר".

מנהלת האגף לשירותים חברתיים, בת חן קרני: "המטרה שלנו היא ליצור מעטפת תומכת ומגוונת לכלל האוכלוסיות של העיר רחובות. אני מבקשת להודות לכלל עובדי האגף לשירותים חברתיים ולכל מי שלקח חלק בפרויקט החלוקה, על עבודה מסורה ומקצועית מאז פרוץ משבר הקורונה, על הנכונות להתגייס למשימות הרבות והמאתגרות ועל הזמינות התמידית. תודה מיוחדת למחזיק התיק שמואל בר דנזאן שליווה אותנו מקרוב וסייע בכל צורך , ולמשרד הרווחה על המענה המכובד שניתן הן באמצעות המנות וחבילות המזון״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh