סטנד אפ בעידן קורונה: הופעות סטנד אפ בזום

סטנד אפ בעידן קורונה: הופעות סטנד אפ בזום

הופעות סטנד אפ נחשבות לפופולריות מאוד בשנים האחרונות, המהות שלהן היא זמן איכות של בין שעה וחצי לשעתיים עם קומיקאי שמכניס לחיינו שמחה צרופה, וצחוק מטורף שגורם לנו לשכוח מכל הבעיות. בעקבות נגיף הקורונה המון הופעות בוטלו, אך מיטב הקומיקאים "ירדו למחתרת" והתחילו להופיע בזום. אז אם מתחשק לכם לשמוע על הופעות הזום הסודיות של הקומיקאים האהובים על כולנו קראו את הכתבה!

מה היתרונות של מופע בזום?

  • תיפרדו מעט מהשעמום- אנחנו ממילא בבית כל הזמן, מופע סטנד אפ יפיג לנו את השעמום הקיים בשגרה בבית, ויכניס אותנו לעולם מלא בהומור וכיף.
  • מחירים אטרקטיביים- לרוב, המחירים של הופעות בזום נמוכים משמעותית ממחירים של הופעות פרונטליות. תחשבו על זה כך, גם תרוויחו מופע של אמן אהוב עם מינימום מאמץ ובלי לצאת מהבית, וגם תשלמו מחיר משתלם- שווה מאוד.
  • הקלטה של ההופעה- לרוב, בסיום ההופעה תקבלו הקלטה שלה- כך תוכלו לצפות בה פעמים נוספות עם עוד אנשים, ותוכלו להנות מהחוויה כמה פעמים שתרצו.

הופעות זום מומלצות

שחר חסון הופעות בזום – או MC מנצור למביני עניין. חסון נחשב לאחד הקומיקאים האהובים והמצליחים בישראל, הוא מופיע כבר שנים על במות ברחבי הארץ עם מופע סטנד אפ  המשלב הומור בסגנון נונסנס- המופע מקורי, אנרגטי ובעיקר קורע מצחוק. חסון החליט שלא לוותר על ההופעות שלו בעקבות נגיף הקורונה, גם מתוך הבנה שבתקופה הקשה והמבלבלת הזו הומור הוא פשוט חובה. המופע של חסון בזום זכה להצלחה רבה, ורבים צפו בקטעים ממנו שהתפרסמו ברשתות החברתיות, קטע שתפס תאוצה רבה ברשתות הוא הצעת נישואין שנעשתה באופן ספונטני במהלך ההופעה.

חסון מארח במופעים שלו סטנדאפיסטים נוספים כמו למשל אמירם טובים, דניאל כהן, יוסי פנסו, ירון ברלד, רוני ששון, ליעוז כהן, אדם שרון, דובדבני וקובץ' ועוד. משך ההופעה נע בין 60 ל-90 דקות והיא מתקיימת בימי חמישי ומוצאי שבת. הלינק תקף למכשיר אחד ואתם יכולים לצפות בהופעה עם כל המשפחה, עם חברים או כדייט רומנטי.

סיבה למסיבה, לייב סטודיו- מופע של אמני הבית של ה"קאמל קומדי קלאב", המופע כולל סטנדאפיסטים אהובים כמו אמירם טובים, דניאל כהן, ירון ברלד, עידן בן דוד ועוד, כל מופע משלב הרכב של סטנדאפיסטים אחרים- משך ההופעה הוא בין 60 ל-90 דקות.

אייל רוזנברג- רוזנברג הוא חלק מהרכב הסטנדאפיסטים של "הקאמל קומדי קלאב". נחשב לאחת ההבטחות הגדולות בסצינת הסטנד אפ בישראל. במופע הוא מכניס את הקהל לחיו, ועל איך זה להיות ילד בעייתי להורים אשכנזים בצפון תל אביב. המופע אנרגטי, שנון ומציג את נקודת המצחיקה והמעניינת שלו על החיים- משך ההופעה הוא בין 60 ל-90 דקות.

הדר לוי- גם הדר העבירה את ההופעות שלה למרחב הווירטואלי. היא מציעה מופע סטנדאפ אנרגטי לאנשים פרטיים, ארגונים וחברות. הדר פרצה לתודעה הציבורית בעקבות הופעתה בתוכנית המציאות "האקדמיה לצחוק" ששודרה בערוץ הצחוק המיתולוגי "ביפ". בעשר שנים האחרונות לוי הופיעה ברחבי הארץ עם מופע סטנדאפ ייחודי, בו היא מספרת אפיזודות משעשעות מבית ילדותה בבית שאן, ועל המעבר לעיר הגדולה. אם אתם מחפשים מופע שיגרום לכם לצחוק ללא הפסקה שריינו מקום בזום- אורך מופע הוא כ-30 דקות.

אם גם אתם מכורים לסטנד אפ כמונו, אין שום סיבה שתוותרו עליו. הזמינו כרטיסים למופע של אמן שאתם אוהבים במיוחד, האמינו לנו שלא תתחרטו. אנו מציעים לכם להתעדכן באתר שלנו לגבי הופעות חדשות ושינויים של הופעות קיימות. אתר מבלים מרכז עבורכם את כל הופעות הבידור והתרבות בישראל, אם אתם מחפשים רעיונות להצגת תיאטרון, למופעי סטנד אפ או לבילוי עם הילדים הגעתם למקום הנכון.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh