סטנד פופ אפ – יחס עלות תועלת

סטנד פופ אפ – יחס עלות תועלת

השימוש הנרחב בדוכנים וסטנדים מתקפלים למיניהם, המכונים לרוב מוצרי "פופ אפ" (מכיוון שניתן להקימם במהירות, כאילו "צצו" משום מקום…), מעלה את השאלה הרלבנטית עבור מגוון רחב ביותר של אנשים וארגונים מסוגים שונים – אם רכישת דוכן שכזה שווה את זה? או, במילים אחרות – מהו היחס עלות/תועלת של דוכנים וסטנדים מסוג זה? בהתאם לכך – האם שווה לרכוש אותם או שישנן אלטרנטיבות אטרקטיביות יותר כיום בתחום זה?

העלות נמוכה יחסית. מה התועלת?

ובכן, החלק הראשון של המשוואה – עלות, הוא פשוט יחסית. עלותם של דוכני פופ אפ כמובן משתנה מדוכן לדוכן על פי הגודל, הצורה ומספר פרמטרים נוספים,וניתן למצוא בקלות מחירים ספציפיים של דוכנים וסטנדים, או ליצור קשר ולקבל הצעות מחיר ייעודיות. אך באופן כללי ניתן לומר כי עלותם של דוכני פופ אפ למיניהם היא נמוכה ביותר, הן בהשוואה לתועלת המתקבלת מהם (אליה נגיע מיד) והן בהשוואה לאלטרנטיבות אחרות עבור דוכנים וסטנדים. אלו אינן מרובות במיוחד, ואלטרנטיבה אשר תהיה יעילה, פשוטה, קומפקטית ונוחה לשינוע והקמה כמו דוכן פופ אפ בסיסי, לרוב תהיה הרבה יותר יקרה.

ומה בנוגע לתועלת המתקבלת מרכישה של דוכן פופ אפ? ובכן, כאן אין צורך להכביר יותר מדי במילים, מספיק לציין כי מדובר בדרך הנפוצה והפופולארית ביותר כיום להקמת דוכן או סטנד אשר ייצג את בית עסק, עמותה או ארגון כלשהו, ופופולאריות זו נובעת בעיקרה מהיתרונות המהותיים של דוכנים אלו – הם כאמור ניתנים לנשיאה ושינוע בקלות וביעילות (כולל הטסה לחו"ל), הם מוקמים בתוך דקות ספורות וכמעט ללא כל כוח אדם (וכך גם מפורקים), וניתן להזמין ולעצב בקלות דוכן פופ אפ אשר ייראה מושקע ואסתטי ביותר, עבור כל מטרה ובמגוון סגנונות שונים.

כפי שניתן להבין, אם כן, היחס עלות/תועלת של דוכני ומוצרי פופ אפ למיניהם הוא יחס אטרקטיבי ביותר עבור כל מי שזקוק לדוכן תצוגה, סטנד מכירה או כל צורך אחר עליו ניתן לענות באמצעות דוכנים אלו.

מוצרי פופ אפ ביחס לאלטרנטיבות הקיימות בשוק

כמו כל מוצר אחר כיום, ניתן כמובן למצוא חלופות ואלטרנטיבות גם עבור דוכני פופ אפ. אלו אינן תמיד נמכרות ככאלו, ובמקרים רבים ניתן לראות בתערוכות או בשווקים אנשים או ארגונים אשר אינם עובדים עם דוכן פופאפ "מקצועי", ולרוב הם מאלתרים דוכן ארעי מכמה שולחנות וכד'.

בעוד ניתן למצוא אלטרנטיבות, אף אחת מהן אינה נותנת מענה טוב ומקיף למגוון הצרכים והבעיות שדוכן פופ אפ מקצועי נותן. כלומר, סביר להניח כי לא ניתן יהיה להקים ולקפל את הדוכן במהירות ובקלות, לארוז אותו בקומפקטיות ואף לשלוח אותו לתערוכה בחו"ל (אחרת, מדובר היה בדוכן פופ אפ בפני עצמו…).

לכן, האם שווה לרכוש מוצר פופ אפ "מקצועי"? במידה ויש לכם, לעסק או לארגון שלכם צורך זה או אחר עליו יכול דוכן פופ אפ לענות בצורה טובה, התשובה היא חד משמעית  – "כן!"

צילום: icatch

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh