סיוע לאוכלוסיות מוחלשות: אתמול חולקו 1000 מנות של אוכל מוכן

סיוע לאוכלוסיות מוחלשות: אתמול חולקו 1000 מנות של אוכל מוכן

באגף לשירותים חברתיים עושים כל מאמץ להיענות לפניות : בימים האחרונים חולקו באמצעות עובדים ומתנדבים 1000 מנות של אוכל מוכן תרומת רשת יוחננוף, למעלה מ 100 חבילות מזון, צעצועים לילדים עם צרכים מיוחדים וכן עשרות חבילות טיטולים ותחליפי מזון לתינוקות במשפחות הזקוקות לסיוע.

ראש העיר, רחמים מלול: "תקופה זו מציבה בפנינו אתגרים רבים, אולם באמצעות עובדי האגף לשירותים חברתיים ומתנדבים – נגיע לכל התושבים שזקוקים לנו".

האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות ממשיך בסיוע למשפחות הזקוקות לסיוע ברחבי העיר, באמצעות עובדים ומתנדבים : מיום חמישי ועד היום חולקו עוד כ- 100 חבילות מזון לנזקקים ברחבי העיר ובסה"כ מעל ל- 400 חבילות מזון.

כמו כן חולקו כ- 1000 מנות של אוכל חם מוכן תרומת רשת יוחננוף, למשפחות ברחבי העיר.

כמו כן בוצעה חלוקת עשרות חבילות של טיטולים ותוספי מזון לתינוקות ממשפחות מוחלשות.

אתמול, יום שני, היה יום שיא בהפעלת המתנדבים: כ- 100 מתנדבים השתתפו בחלוקת שוברי קמחא דפסחא, חילקו צעצועים ל- 125 משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים, העבירו למשפחות 100 מנות אוכל חמות מיוחננוף וחילקו מזון וטיטולים לכ-40 משפחות. בנוסף, בהתאם לפניות, מתנדבים יצאו לקניית תרופות ומצרכים למשפחות וקשישים.

ראש העיר, רחמים מלול: "תקופה זו מציבה בפנינו אתגרים רבים, אולם באמצעות עובדי האגף לשירותים חברתיים ומתנדבים – נגיע לכל התושבים שזקוקים לנו . אנו משקיעים משאבים רבים בתכנון ובמתן מענה לתושבים אשר זקוקים לסיוע. אני קורא לתושבים לפנות אלינו בכל בקשה לעזרה, או להפנות את תשומת ליבנו לתושבים שאין מי שידאג להם".

חבר המועצה עו"ד שמואל בר דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים: "אנו עושים מאמץ להגיע לכולם ומחלקים את המשאבים באופן המיטבי. נעשה הכול על מנת לעמוד באתגרים הצפויים לנו בעתיד הקרוב. אני גאה בעובדים ובמתנדבים של האגף לשירותים חברתיים. תודה לחברתי הגב' אורית שרגאי על הסיוע בארגון ותודה מיוחדת לראש העיר רחמים מלול ומ"מ ראש העיר זהר בלום על הסיוע והגיבוי המלאה לו האגף זוכה".

חברת המועצה אורית שרגאי, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות: "אני גאה לקחת חלק בפעילות ומתרגשת כל פעם מחדש מההיענות וההירתמות של העובדים המסורים והמתנדבים. אנו מעניקים תשומת לב מיוחדת לאוכלוסיות המיוחדות , שתקופה זו מאתגרת אותן באופן מיוחד עם היעדר השגרה והמסגרות החשובות כל כך. אני קוראת לכל מי שזקוק לסיוע לפנות למחלקת נכויות באגף הרווחה על מנת לקבל מענה ותמיכה".

אירית שיפריס, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: "באגף לשירותים חברתיים, עורכים מדי יום הערכת מצב על צרכי אוכלוסיית העיר. לקוחות האגף- שבמצב העכשווי ההתארגנות הכלכלית,המשפחתית והרגשית מורכבת עבורם- פונים אלינו יחד עם לקוחות נוספים הפונים  באמצעות 106 המוקד העירוני. אנו עושים הכול על מנת להעניק להם מענה מירבי . אני רוצה להודות על התגייסות העובדים של האגף לשירותים חברתיים והמוקד העירוני, לחברי המועצה ולמתנדבים, וכן ליקל״ר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh