ספורט עד הבית!

ספורט עד הבית!

תושבות ותושבי רחובות – רוני דואני, אירה דולפין ומאמנים נוספים מגיעים לשבוע ספורטיבי אצלכם בבית!

החברה העירונית מארגנת לכם שבוע שלם של ספורט ואימוני כושר באמצעות זום עם מיטב מאמני הכושר, ביניהם רוני דואני, אירה דולפין, אסף רון ועוד.

האימונים ללא עלות, אך מספר המקומות מוגבל.

עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות, מזמינות את תושבות ותושבי העיר לקחת חלק בשבוע ספורטיבי שהופק במיוחד לימי הסגר השלישי על ידי אגף הספורט וחלקו יועבר בשידור חי מאולפן העירולייב של העירונוער.

במהלך השבוע הקרוב, 17-22.1.21, בימים א'-ה', יופיעו מיטב מאמני הכושר בארץ, רוני דואני, אירה דולפין, אסף רון ועוד, באימוני כושר יומיים ויפעילו את חובבי הכושר – מבוגרים, הורים וילדים – ואת כל מי שחפץ להתחיל לקיים שגרה ספורטיבית בימי הסגר.

הנהלת אגף הספורט יצרה תכנית מיוחדת לימי הסגר השלישי, יחד עם טובי המאמנים בארץ ונבנתה תכנית הכוללת אימונים לכל המשפחה ובנוסף, ביום שלישי, 19.1, בשעה 19:00, תתקיים הרצאה בנושא אורח חיים בריא מאת ד"ר אבי מויאל.

ההשתתפות בכל האימונים ובהרצאה הינה ללא עלות, אך מספר המשתתפים מוגבל, ולכן מומלץ להיכנס לקישור עם תחילת האימון. האימונים וההרצאה יועברו באמצעות אפליקציית זום, שנכנסה לחיינו בסערה עם תחילת משבר הקורונה.

רחמים מלול, ראש העיר: "אנחנו מתאימים את הפתרונות לאתגרי התקופה. דווקא בימים של סגר חשוב לשמור על שגרת ספורט בריאה, ואנו מביאים את המאמנים והמאמנות אליכם הביתה – עם מגוון של פעילויות. אני מזמין את תשובי העיר ליהנות משבוע של ספורט ללא עלות".

לדברי רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: "אמנם מותר לבצע ספורט יחידני מחוץ לבית אך רבים נמצאים בבידוד ובנוסף, משפחות רבות יכולות ליהנות מזמן איכות ולהתאמן יחדיו באמצעות השידורים הספורטיביים שהפקנו ובכך להנעים את זמן הסגר בפעילות עם ערך מוסף. אני מזמין את כולם להשתתף, בין אם אתם מקפידים על שגרה ספורטיבית ובין אם הגיע הזמן להתחיל".

לדברי אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "כדברי הרמב"ם "נפש בריאה בגוף בריא", החברה העירונית שמחה לאפשר לתושבי העיר פעילות ספורטיבית חווייתית עם מיטב המאמנים עד הבית, וזאת מתוך הבנת חשיבות הפעילות הספורטיבית בכלל ובימי הסגר, כפעילות משפחתית, בפרט. זוהי רק ההתחלה, עד שנוכל לשוב כולנו לפעילות ספורט קבוצתית במרחב הציבורי".

כניסה לאימונים: https://bit.ly/2LwHktA

בצמונה: רוני הארדקור

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh