'עגלת המתנות' של עיריית רחובות בשיתוף המרכז הרפואי 'קפלן'

'עגלת המתנות' של עיריית רחובות בשיתוף המרכז הרפואי 'קפלן'

ממשיכים במיזם החברתי המיוחד 'עגלת המתנות' של עיריית רחובות בשיתוף המרכז הרפואי 'קפלן'. עד כה, במסגרת המיזם, נאספו מאות מתנות מתושבי העיר שחולקו לילדים המאושפזים במחלקת הילדים בקפלן.

התושבים מוזמנים לתרום צעצועים ומשחקים חדשים אשר יחולקו לילדים המאושפזים במרכז הרפואי.

"עגלת המתנות", הנו מיזם חברתי חדש, אשר נחנך לפני מספר חודשים במחלקת הילדים במרכז הרפואי 'קפלן'.

המיזם נערך ביוזמתו של סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל, בתמיכתו של ראש העיר, רחמים מלול, ובשיתוף פעולה עם בית החולים "קפלן" ברחובות ומנהלו, ד"ר קרלוס גרוזמן.

הפרויקט זכה להצלחה גדולה, כאשר עשרות ילדים המטופלים בבית החולים 'קפלן' נהנו ממנו וקיבלו מתנות מתושבי רחובות. עו"ד מתן דיל: "אנו רוצים להודות לתושבי העיר בשמנו ובשמם של מועצת התלמידים והנוער רחובות, אשר חבריה לוקחים חלק בהפקת עגלת המתנות. אני שמח וגאה על המיזם המיוחד ומבקש להגביר את קצב גיוס התרומות לקראת החגים, ולכן הנני פונה אליכם, תושבים יקרים, על מנת שתפתחו את ליבכם ותתרמו משחקים לילדים המאושפזים ב 'קפלן' ובכך נמלא את עגלת המתנות ונעלה חיוך על פניהם של ילדים נוספים".

לקראת החגים ולטובת המשכיותו של המיזם, התושבים מוזמנים לתרום צעצועים ומשחקים חדשים למען הילדים המטופלים במחלקת הילדים במרכז הרפואי 'קפלן'.

תושבים שמעוניינים לקחת חלק במיזם ולתרום מתנות, מוזמנים לעשות זאת באמצעות מועצת הנוער העירונית או במחלקת הנוער במתחם ה'עירונוער', רחוב בנימין 4, רחובות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh