עדיין לא נרשמתם?

עדיין לא נרשמתם?

ההרשמה לצהרוני "ניצנים" בבתי הספר בעיצומה ותיסגר ב-31.7. ההרשמה מיועדת לתלמידי חטיבה צעירה ולכיתות א' עד ג'.

החברה העירונית הפעילה את צהרוני "ניצנים" ברחובות בשנה שחלפה לפי מתווה תכנית "ניצנים" של משרד החינוך ותפעל גם בשנה הקרובה, שנת תשפ"א, במתווה זה. מתווה התוכנית המתגבש בשיתוף עם הנהגת ההורים העירונית, ובשיתוף מר רחמים מלול ראש העיר, תוך דגש על רווחת הילדים, מקצועיות ומצוינות, עדין לא נסגר סופית, עקב משבר הקורונה ויפורסם בקרוב.

צוותי החינוך בצהרונים הינם בעלי הכשרה מקצועית, לרוב אנשי חינוך אשר עובדים בבתי הספר בשעות הבוקר, מורות וסייעות. כמובן שכחלק מתכנית הצהרון, הילדים יכינו שיעורי בית, ייהנו ממגוון פעילויות ויקבלו ארוחת צהריים חמה ומזינה. ההרשמה לצהרוני תשפ"א תסתיים ב-31.7, לאחר תאריך זה, ההרשמה באתר תיסגר ותתאפשר רק במשרדי החברה ועל בסיס מקום פנוי בלבד.

לדברי מיטל רוקח, מנהלת אגף חינוך בלתי פורמאלי בחברה העירונית רחובות: "אנו נערכים לפתיחת השנה החדשה בהתאם להנחיות החדשות. נקיים הדרכות עובדים ונלווה אותם מבחינה מקצועית וזאת על מנת לעדכן ולהתאים את פעילות הצהרונים להוראות משרד הבריאות, תוך שמירה על חוויה נעימה של הילדים. לצד ההיערכות הלוגיסטית, אנו דואגים לתוכנית העשרה חינוכית שתעניק לילדים זמן איכותי ומהנה במהלך שהותם במסגרת הצהרונים".

לדברי נופר טולדו, מנהלת מחלקת הצהרונים בחברה העירונית: "מתרגשים לפתוח את השנה השמינית של הצהרונים בחברה העירונית, חשוב לנו לתת מענה איכותי ולעבוד בשיתוף פעולה עם הנהגת ההורים בעיר, תוך מתן שירות מקצועי לרווחת הילדים וההורים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh