עובדי עירייה שלא התחסנו יחויבו בהצגת בדיקת קורונה שלילית

עובדי עירייה שלא התחסנו יחויבו בהצגת בדיקת קורונה שלילית

עיריית רחובות ו- וועד העובדים סיכמו: כלל עובדי ועובדות העיריה יצטרכו להתחסן או להיבדק על מנת להמשיך בעבודתם, הן במערכת החינוך העירונית והן בכל אחד ממקומות העבודה בעירייה.

עיריית רחובות עולה מדרגה במאבק בנגיף הקורונה: כל עובד עירייה, במערכת החינוך, במשרדי העירייה ובכל מקום עבודה עירוני שלא יציג תעודת מתחסנ/ת, יחויב בהצגת בדיקה שלילית לקורונה אחת לשלושה ימים.

לפני זמן קצר הסתיימה ישיבה שבה השתתפה הנהלת העיריה בראשות דורון מילברג, מנכ"ל העירייה יחד עם נציגי וועד העובדים – יו"ר הוועד רמי מדהלה, מנהל אגף השכונות וליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני.

בישיבה סוכם כי החל מיום ראשון הקרוב, עובדי עירייה שלא התחסנו- יוכלו לעבוד רק בהצגת בדיקת קורונה שלילית אחת לשלושה ימים.

רחמים מלול, ראש העיר קורא לכל עובדי העירייה להתחסן: "בריאות העובדים ומקבלי השירות מהעובדים – היא מעל הכל . החיסון הוא הפתרון הטוב ביותר לשמירה על בריאותנו, ובריאות התושבים שמקבלים מאיתנו שירות, קטנים כגדולים. על מנת להבטיח את המשך ההתנהלות ושגרת העבודה התקינה במוסדות החינוך בעיר ובעירייה בכלל, אני שמח שהגענו להחלטה בדבר חובת הצגת בדיקה שלילית לעובדים שלא התחסנו, ומודה לוועד העובדים על שיתוף הפעולה".

דורון מילברג, מנכ"ל עיריית רחובות: "אנו הראשונים שמחויבים לקיים את מה שאנו מבקשים מהתושבים. ולכן אני רואה חשיבות גדולה בהסכמה עם וועד העובדים על מתווה שמאפשר לשמור על סביבה בטוחה מקורונה ככל שניתן. עובדי העיריה כולם – הן אלה שעוסקים בחינוך והן אלה שעוסקים בכלל התחומים האחרים – יתחסנו או יציגו בדיקה שלילית לקורונה".

רמי מדהלה, יו"ר וועד העובדים: "נאה דורש- נאה מקיים: עובדי עיריית רחובות יחזרו לשרת את הציבור בהתאם לתנאי התו הירוק, ולכן עלינו לנהוג בדיוק באותה מידה, ולשמש דוגמא גם בנושא הזה. ממנכ"ל העירייה ועד לאחרון העובדים, עלינו להתחסן או להציג בדיקה שלילית לקורונה. כולנו רוצים לשמור על סביבת עבודה בריאה ובטוחה ולחזור לשגרה בהקדם".

צילום: iStock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh