"עוצמה, עצמאות וקריירה"

"עוצמה, עצמאות וקריירה"

יום עיון להעצמת בנות לקראת תיכון

השבוע (5.3) נערך יום עיון להעצמת בנות לקראת התיכון, במסגרת יום האישה הבינלאומי . כמו כן, השתתפו בנות מכיתות ט' מחטיבות הביניים – אורט, דה שליט א', דה שליט ב', השיטה, מדעים, קציר א' , קציר ב' .

הבוקר נפתח בשירה ונגינה של להקת בנות בית ספר השיטה והמנהל המוסיקלי יניב שלו. לאחר מכן התקיים פאנל של נשים מובילות ומנהיגות והתקיימו סדנאות במעגלים סגורים. כמו כן הוקרן הסרט "מאחורי המספרים", המתאר את מאבקן של נשים אפרו אמריקאיות בדרך להכרה בגאוניותן

עירית דוידוביץ, מנהלת אשכול הפיס: "מעמד הנשים בעולם עבר כברת דרך משמעותית מאז צוין לראשונה יום האישה הבינלאומי ב- 8 במרץ 1909, יום שהוכרז להעלאת המודעות למעמד האישה ולשוויון זכויות לנשים. נשים מהוות כיום 51% מהאוכלוסיה  ובכל זאת שיעור הנשים בעמדות מפתח נמוך בהרבה. נשים בישראל משכילות יותר מגברים אבל אינן מצליחות לתרגם את ההשכלה להצלחה בשוק העבודה. נשים רבות מצליחות לפרוץ את "תקרת הזכוכית" אבל עדין זה לא מספיק. ההבדלים המגדריים הללו נובעים מתפיסות ואמונות שאנו נושאים עמנו מגיל ינקות לגבי תפקידה של הבת לעומת הבן. מחקרים פסיכולוגיים מראים שמודעות לסטראוטיפים, ומפגש עם דמויות השוברות את הסטראוטיפ הם גורמים מרכזיים בשינוי התפיסות וההתנהגות. במפגש היום הובילו נשות הפאנל מסר חשוב לבנות – להעז, לחלום לשאוף להילחם ולממש את הפוטנציאל הגלום בכל אחת ואחת מהן".

בפאנל השתתפו: ד"ר אמירה שרון, ראש מינהל טכנולוגיה, חדשנות ומו"פ, תעשייה אווירית, מיכל צרפתי-אפרת, אסטרטגית עסקית ומשקיעה בסטארטאפים, קרן פנן, סמנכ"לית צמיחה גלובלית, Gett ventures, נרקיס אלון, מייסדת שותפה של Double You,ושל ארגון "זה זה", אבישג בוחבוט, משקיעת הון סיכון ויזמת חברתית, בת אנוש, מנהלת אסטרטגיה וחדשנות , INTUIT.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh