עיצוב מחדש של חדר האמבטיה

עיצוב מחדש של חדר האמבטיה

סביר להניח שחדר האמבטיה הוא לא החדר הגדול ביותר בביתכם. יחד עם זאת, הוא ללא ספק אחד החדרים המשפיעים ביותר על איכות החיים בבית. בעזרת השיטות הבאות תוכלו לשפר את עיצובו ואף לעצב אותו מחדש, לרמה של צימר יוקרתי או מלון.

שפרו את זרימת האור והצבע 

לא חייבים בהכרח לפרק את כל חדר האמבטיה בכדי להשיג תוצאות עיצוביות משופרות בהרבה. התחילו עם שיפור זרימת האור והצבע. בחרו בקפידה צבע לאמבטיה שסביבו תוכלו להשלים עיצוב תואם. אם אתם אוהבים מראה דרמטי, אל תהססו ללכת על גוונים כהים או על שילובי צבעים מנוגים.

חשוב לא פחות לשפר את כניסת האור למשל על ידי הרחבת חלונות קיימים או החלפת הזגוגיות הישנות בחדשות. במידה וזה לא אפשרי, התקינו גוף תאורה מעוצב, שנוטה לגוון אור טבעי. אם מדובר בחדר רחצה קטן, העדיפו בעיקר שימוש בגוונים בהירים, הן באריחים והן באלמנטים שונים כגון ווילון האמבטיה.

שיפור ארונות אמבטיה בקלות

ניתן לשדרג את חדר הרחצה על ידי שיפורים נקודתיים בארונות האמבטיה. לדוגמא, ניתן לצבוע אותם בצבע חדש או לעטר אותם בנגיעות צבע על ידי שבלונות. אפשרות נוספת – להחליף את הידיות והפרזול. זה צעד קטן שמוסיף הרבה סגנון.

שיפור האמבטיה עצמה

במידה והאמבטיה ישנה, מתקלפת או אפילו מחלידה, ניתן ליצור שיפור עצום על ידי צעד אחד פשוט. ניתן לצבוע מחדש את האמבטיה בצבע ייחודי (בהתזה) או לבצע הלבשת אמבטיה. מתקבל מראה חדש לחלוטין, מבלי שצריך להתעסק בשיפוץ גורף. ניתן לביצוע על ידי איש מקצוע, במספר שעות ומחיר שווה לכל נפש.

שפרו את עיצוב המראה

לקראת חדר אמבטיה יפה יותר, הפנו כעת את תשומת הלב אל המראה. אם היא קטנה למדי, החליפו אותה בגדולה יותר. אם אין מקום למראה מוגדלת, במקום זאת בחרו סוג מסוגנן ביותר, למשל עם שוליים בולטים או מסגרת בעלת נוכחות. אם יש לכם תקציב נוסף, החליפו את הברזים לכאלה שיהלמו את המראה החדשה שבחרתם.

בחרו מתוך טיפים קטנים עם השפעה מרהיבה

תוכלו להיעזר בנוסף, בטיפים נוספים:

  1. הכניסו מחצלת צבעונית, לא בהכרח יקרה אך בעלת נוכחות.
  2. קנו פח עם עיטורים, שתוכלו להציב ליד הכיור או סמוך לאסלה.
  3. אם יש מקום פנוי, הציבו סל ראטן ובו תוכלו להניח מגבות מקופלות ועליהם סבונים קטנים. תרגישו כמו בהילטון.
  4. על השיש הניחו כלים מעוצבים ובהם סבונים קטנים, עלי צמחים יבשים או אצטרובלים. אל תשכחו להניח לצידם מבשמי אוויר בניחוחות נעימים.
  5. התקינו מחזיק מגבת במראה מיוחד, כפרי או וינטג', על פי הסגנון הנאה בעיניכם.
  6. אם ארון האמבטיה התיישן ואתם רוצים לשפר ללא השקעה, תוכלו לפרק את החזית, לצבוע מבפנים ולהשתמש רק במדפים כפתרונות אחסון נטורליסטיים.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh