עיריית רחובות חילקה ערכות מזון ופעילות לתושבים בבידוד

עיריית רחובות חילקה ערכות מזון ופעילות לתושבים בבידוד

בבידוד אך לא בודדים: אגף השכונות בעיריית רחובות  נערך בשבוע האחרון לחלוקת ערכות מזון ופעילות לתושבות ותושבים השוהים בבידוד בביתם על פי הנחיות משרד הבריאות. אמש חולקה המנה הראשונה של הערכות* ערכות נוספות תחולקנה בימים הקרובים.

מזה מספר ימים פועל אגף השכונות באמצעות עובדי "הבית החם" על מנת להכין ערכות מזון ופעילות להפגת הבידוד וכן לקבל את רשימות המבודדים. אמש (שלישי) והבוקר (רביעי) נערך סבב ראשון של חלוקת הערכות באמצעות מערך מתנדבים פעילי שכונות .

לכל ערכה צורך מכתב אכפתי וחם חתום על ידי מחזיק התיק, חבר המועצה מחזיק תיק השכונות שאול צגהון: "משפחה יקרה, שלום רב. חשוב לנו שתדעו שבידוד הוא לא בדידות. אנחנו איתכם".

בערכה היה סל מגוון של מוצרים: חבילת ביצים, לחם אחיד, גבינה לבנה, קוטג', חלב, קורנפלקס, שמן, טחינה, שישיית מים, עגבניות, מלפפונים, תפו"א ועוף. וכן צורפה חוברת תשחצים ותשבצים כדי להפיג את הזמן בבידוד.

ראש העיר, רחמים מלול: "עם תחילת המצב המיוחד החלטנו כי לא ניתן לתושבים מבודדים לחוש שהם לבד, והנחיתי את הבית החם באגף השכונות לסייע להם בהתאם. אני מודה לכל השותפים לפרויקט על עשייה חברתית וקהילתית חשובה מאוד בימים אלה – שמירת החוסן והמורל, שלא משאירה אף אחד מאחור".

חבר המועצה שאול צגהון, מחזיק תיק השכונות: "זו ישראל היפה .בימים הקרובים נמשיך לחלק ערכות למבודדים בהתאם למידע שנקבל. אנחנו רואים  את הערבות ההדדית כערך עליון, ונמשיך לעזור ולסייע ככל שניתן. זה המקום להודות לראש העיר מר רחמים מלול ,לחבר המועצה אמיתי כהן שסייעו ונתנו למהלך החשוב הזה להתממש. כמו"כ למנהל אגף השכונות רמי מדהלה, לסגן מנהל אגף השכונות אופיר עותמי ,לערן גדסי למנהל הבית החם איתי גדקה ולכל הצוות שעושים ימים כלילות בכדי לעמוד במשימה החשובה הזאת ולפעילי שכונות על ההירתמות והתנדבות אני מודה מקרב לב".

התושבים מוזמנים לפנות לעירייה בכל דבר ועניין, 24 שעות ביממה, למוקד 106 באמצעות הווטסאפ 050-8806106.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh