עיריית רחובות מארגנת לכם סדרת מסיבות מרפסות

עיריית רחובות מארגנת לכם סדרת מסיבות מרפסות

עם המנחה אלעד זוהר בעמדת הדי ג'יי.

בעיריית רחובות מבינים את הצורך בפעילות הפגתית לתושבים השוהים בביתם בתקופה מאתגרת זו, ואת הצורך בפעילויות לעידוד ושמירה על המורל .

במסגרת זו, עיריית רחובות תערוך בשבוע הקרוב סדרה של מסיבות מרפסות במספר שכונות ברחבי העיר החל ביום חמישי ה-2/4 ועד ליום שלישי ה-7/4, בין השעות 17:00-19:00.

"מסיבת המרפסות" תיערך בהתאם לנחיות משרד הבריאות , ותכלול מוזיקה טובה בווליום גבוה שתבקע ממערכות שמע המותקנות על גבי רכב וינטאג' עם עמדת די.ג'יי. הרכב יחלוף בין השכונות על פי מסלול שנקבע מראש ויבצע עצירות. על עמדת די.ג'יי  מופקד איש התקשורת והמנחה אלעד זוהר (המוכר לכולם גם כחזאי מזג האויר).

את האירוע יזמה חברת המועצה איטל בציר אלשיך, בשיתוף פעולה עם סגן ראש העיר יניב מרקוביץ וחברת המועצה דר' רוני באום ובתמיכת ראש העיר רחמים מלול.

לדברי רחמים מלול, ראש העיר: "בתקופה זו שבה התושבים שוהים בבתיהם עם כל המשפחה, חשוב לנו לפעול לעידוד ולשמירה על המורל. מוזיקה היא דרך לשמוח, בהתאם לכל ההנחיות של משרד הבריאות".

לדברי סגן ראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ: "נמשיך לעשות את המיטב למען התושבים, גם בתחום עידוד הרוח והשמחה. אנו מבקשים ומתריעים בפני כל אחת ואחד מהתושבים להישמע להוראות ולא לעזוב את הבית או להתקהל בזמן מסיבת המרפסות, וביום יום בכלל".

חברת המועצה איטל בציר אלשיך מוסיפה: "אנחנו רוצים לשמח אתכם ולהזכיר – הזמנים הקשים יחלפו בקרוב . תחכו לנו (ליניב, רוני ולי) עם דגלים, תופים, מצילתיים, סירים וכל מה שעושה מצב רוח טוב"

להלן לוח הזמנים והמיקומים לסדרת המסיבות שתחל השבוע:

יום ה' – 2/4 שכונת המדע, אחוזות הנשיא, הנשיא הראשון (כיכר התותח), גורדון, הרצל, שד' חן, נווה אלון

יום א' – 5/4 הולנדית, כפר גבירול, קריית משה, רחובות הצעירה, שיכון סלע

יום ב' – 6/4 רחובות החדשה, שעריים, מרמורק, אזורים

יום ג' – 7/4 רחבת היכל התרבות, שכונת שרונה , רחובות שלי, אושיות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh