עיריית רחובות מזמינה אתכם לקבלת שבת

עיריית רחובות מזמינה אתכם לקבלת שבת

מדי שבוע שר הזמר אורי זר עם תלמידי רחובות כחלק מפרויקט 'שרים בשפה אחת' של עיריית רחובות וקרן קרב, הכולל גם שירון עירוני שהוכן במיוחד למטרה זו.

באגף החינוך החליטו להמשיך לקיים את המסורת גם בימים אלה, במופע וירטואלי שהתלמידים וההורים מוזמנים להשתתף בו. קבלת השבת תתקיים ביום שישי הקרוב, 3.4 בשעה 11:00, ותועבר בשידור חי בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות. השירון מצורף באתר העירייה להדפסה מראש לקראת השידור.

בשנים האחרונות הובילו קרן קרב ועיריית רחובות את הפרויקט 'שרים בשפה אחת' בכל בתי הספר היסודיים בעיר. מדי יום שישי הגיע הזמר אורי זר לבתי הספר כדי לקיים עם התלמידים את קבלת השבת המסורתית בליווי שירים אהובים ומוכרים. התלמידים קיבלו חוברת שירים עירונית מאוירת עם שירים פופולריים עדכניים לצד מיטב הקלאסיקות של הזמר הישראלי. פעילות 'שרים בשפה אחת' הינה פעילות העשרה מגבשת, ערכית ושוברת שגרה החסרה לתלמידי העיר בתקופה זו בשל ביטול ימי הלימודים והסגר בבתים. ביוזמה משותפת של אגף החינוך בעיריית רחובות וקרן קרב הוחלט כי למרות המצב, יש להמשיך במסורת ולא לוותר על הפרויקט הייחודי. ביום שישי הקרוב (ט' ניסן, 3.4) בשעה 11:00 תתקיים קבלת שבת משותפת עם אורי זר והתלמידים באמצעות שידור חי בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות.

זוהר בלום, ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך: "פרויקט 'שרים בשפה אחת' של קרן קרב בשיתוף עיריית רחובות זוכה לאהדה רבה בקרב תלמידי העיר. בשל התפרצות נגיף הקורונה וביטול הלימודים בתקופה הקרובה, החלטנו לא לוותר על הפרויקט האהוב ולאפשר לתלמידים להנות מקבלת שבת משותפת גם בבית. אני מזמין את כל ילדי העיר להצטרף אלינו לשידור החי ולשיר יחד עם אורי זר את השירים הישראלים האהובים והמוכרים".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער בעירייה: "אגף החינוך בעירייה ממשיך לפעול במשנה מרץ גם בתקופה זו. אנו מקפידים לשמור על קשר עם התלמידים ומקדמים פעילויות שונות ומקוונות שיוכלו להעניק להם ערך מוסף. קבלת השבת המשותפת הינה דוגמה אחת מתוך עשרות פעילויות ויוזמות נוספות אותן העירייה מקדמת בימים אלה למען התלמידים בכל רחבי העיר".

שרה והב, מנהלת מחלקת חינוך יסודי באגף החינוך: "בשנים האחרונות אנו מנהיגים יחד עם קרן קרב את הפרויקט 'שרים בשפה אחת' בבתי הספר היסודיים בכל רחבי העיר. פעילות זו הינה פעילות העשרה ייחודית באמצעותה זוכים הילדים להכיר חלק מנכסי צאן הברזל של המוסיקה הישראלית. למרות המצב המאתגר בו אנו נמצאים החלטנו להביא לילדי בתי הספר את האפשרות להנות מקבלת השבת המסורתית עם אורי זר באופן מקוון ומהנה לא פחות".

ניתן להדפיס את השירון באתר בכתובת https://www.rehovot.muni.il/articles/2300/  

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh