עיריית רחובות מטפחת את ציר הרצוג וציר מנוחה ונחלה

עיריית רחובות מטפחת את ציר הרצוג וציר מנוחה ונחלה

בשבועות האחרונים החלו עבודות לטיפוח ושדרוג איי התנועה לאורך רחוב הרצוג – מרח' הנשיא הראשון כיכר "המרכבה" עד רח' הגר"א, ולאורך רחוב מנוחה ונחלה – מרח' מילר עד רח' יעקב. במסגרת העבודות פורקו הריצופים, נפרסו מרבדי דשא סינטטי, נעקרו דקלי ה"קוקוס" המנוונים ושיחים יבשים, ובמקומם נשתלו פרחי עונה וניטעו עצים חדשים. במסגרת עבודה זו, בוצע טיפוח מחדש גם לכיכר "המרכבה".

עיריית רחובות, באמצעות אגף גנים ועיצוב הסביבה, ממשיכה במהפכה לשיפור חזות העיר. איי התנועה ברחוב הרצוג וברחוב מנוחה ונחלה הוותיקים, עוברים בשבועות האחרונים שדרוג משמעותי, במהלכו שודרגו מערכות ההשקיה, נשתלו מאות פרחי עונה, ניטעו עצי צפצפה שחורה ועוד. בנוסף, כיכר "המרכבה", עברה גם היא שדרוג וטיפוח במטרה להפוך אותה לירוקה ובולטת יותר.  כל זאת לאחר שהתקבלו עשרות תלונות מתושבי האזור על המראה "האפרורי" של הכיכר, הממוקמת במרכז העיר ועוברים בה מאות תושבים ותלמידים מידי יום. עבודות השדרוג בכיכר, המנציחה את פועלו של אלוף במיל' ישראל טל ז"ל, אבי טנק המרכבה, נעשו בתיאום עם משפחת טל ובברכתה.

אגף גנים ועיצוב הסביבה, ממשיך את טיפוח כל הציר לאורך רחוב מנוחה ונחלה, עד לכיכר ברחוב יעקב, כדי לייצר מראה אחיד, ירוק ומטופח.

רחמים מלול, ראש העיר: "אנחנו מבצעים פרויקטים רבים בכל העיר שתכליתם היא אחת- שיפור חזות העיר וטיפוחה. אנו מעניקים עדיפות לנושא זה, ואת התוצאות אנחנו רואים בעוד ועוד מקומות. נמשיך לטפח את העיר, ולהפוך אותה ליפה יותר ויותר- לרווחת התושבים".

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: "אנחנו נמצאים בעיצומה של תנופת עשייה במוקדים רבים ברחבי העיר. אנו מוצפים בבקשות רבות לשדרוגים והוספת גינות חדשות, מה שמראה על אמון גדול בעבודת העיריה. ראש העיר, המנכ"ל ואני דנים בכובד ראש בכל בקשה ומאשרים אותה לפי מיקום גיאוגרפי ואפשרות תקציבית. נמשיך לפעול במסירות למען תושבי העיר ובמטרה להפוך את רחובות לירוקה יותר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh