עיריית רחובות מתגברת את אגף שפ"ע לקראת חגי תשרי

עיריית רחובות מתגברת את אגף שפ"ע לקראת חגי תשרי

במסגרת ההכנות לקראת החגים, עובדי אגף שפ"ע יעבדו במשמרות כפולות, יתווספו מכולות לפינוי אשפה, מכונות טיאוט, מנופים ועוד.  

מנכ"ל העירייה, דורון מילברג: "כחלק מההיערכות המוקדמת לניקיון העיר לרגל חגי תשרי, החלטנו לתגבר את פעילותו של אגף שפ"ע. אני סמוך ובטוח שההיערכות המוקדמת שלנו, לצד שיתוף הפעולה עם תושבי העיר, תסייע לנו לשמור על העיר נקייה ומטופחת גם במהלך החג"

גם השנה, במסגרת ההיערכות לקראת חגי תשרי, עיריית רחובות תתגבר את אגף שפ"ע בשתי מכונות טיאוט נוספות באמצעות קבלן חיצוני, שני מנופים, תגבור פינוי המכולות והמוטמנים ברחבי העיר ועובדי טיאוט שיוצבו במספר אזורים מרכזיים. בנוסף, הוחלט כי עובדי האגף יקיימו משמרות כפולות לפינוי אשפה, תבוצע הוספת מכולות ומוטמנים ברחבי העיר, עובדי המנופים יעבדו משמרות כפולות וכך גם שאר עובדי האגף.

חבר המועצה ומחזיק תיק איכות הסביבה ושפ"ע, גיורא בן ארי: "כחלק מהיערכות אגף שפ"ע לקראת חגי תשרי, החלטנו לתגבר את מספר העובדים בתחומי פינוי האשפה, המחזור והניקיון בכדי לספק מענה מקסימלי עבור התושבים. יחד עם זאת, אני קורא לתושבי העיר לשתף פעולה ולשמור על הניקיון עבור כולנו".

מנכ"ל העיריה, דורון מילברג: "אנו פועלים כל העת בכדי לשמור על עיר נקייה ועל סביבה נעימה. כחלק מההיערכות המוקדמת לניקיון העיר לרגל חגי תשרי, החלטנו לתגבר את פעילותו של אגף שפ"ע. אני סמוך ובטוח שההיערכות המוקדמת שלנו, לצד שיתוף הפעולה עם תושבי העיר, תסייע לנו לשמור על העיר נקייה ומטופחת גם במהלך החג".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh