עקב התפשטות הקורונה והנחיות משרד הבריאות: אירועי פסח לא יתקיימו

עקב התפשטות הקורונה והנחיות משרד הבריאות: אירועי פסח לא יתקיימו

צעדת האביב ואירועי פסח לרבות המימונה – לא יתקיימו. כלל אירועי התרבות והפנאי בעיר, של החברה העירונית ושל רשת חוויות – בוטלו, לרבות המופעים וההצגות בהיכל התרבות העירוני.

פעילות תנועות הנוער תופסק בשלב זה.

החוגים בחברה העירונית וברשת חוויות יתקיימו כסדרם, מלבד התכנסויות.

מערכת החינוך ומערך ההיסעים פועלים כסדרם. המוקד העירוני תוגבר וניתן לפנות אליו גם בווטסאפ 050-8806106.

ראש העיר, רחמים מלול: "בריאות הציבור קודמת לכל. אנו פועלים למניעת התפשטות הקורונה ברחובות. אני קורא לציבור התושבים לגלות אחריות: אנא הישמעו להנחיות משרד הבריאות, שמרו על כללי ההיגיינה ואל תפרו את צו הבידוד".

בעקבות הנחיות משרד הבריאות אמש שלא לאשר התקהלויות ציבוריות מעל 100 איש, קיים ראש העיר, רחמים מלול, הערכת מצב בהשתתפות מנכ"ל העירייה דורון מילברג וכלל הגורמים העירוניים הרלוונטיים .

בהתאם להנחיות, כלל האירועים העירוניים בתחומי התרבות, הספורט הפנאי והקהילה בוטלו, ולא יתקיימו עד להודעה חדשה. כך גם לגבי מופעים, אירועים וקונצרטים בהיכל התרבות או בקונסרבטוריון.

החברה העירונית הוחלט על ביטול כלל האירועים העירוניים, בהם: כנסים, הרצאות, מופעים, הצגות, חגיגות וסיורים. בשלב זה, מערך הגנים, הצהרונים בבתי הספר, החוגים והקורסים השונים בחינוך הבלתי פורמאלי מתקיים כסדרו.

כלל אירועי התרבות של רשת חוויות בוטלו, והחוגים יתקיימו כסדרם .

מערכת החינוך העירונית ומערך ההסעות פועלים כסדרם.

פעילות תנועות הנוער: הוחלט כי בהתאם להנחיות יש להפסיק את כלל הפעילות עד להודעה חדשה.

ראש העיר, רחמים מלול: "בריאות הציבור קודמת לכל. אנו פועלים למניעת התפשטות הקורונה ברחובות. על מנת שלא לפגוע בשירותים לתושבים הרחבנו את שעות המענה הטלפוני בהתאם. אני קורא לציבור התושבים לגלות אחריות: אנא הישמעו להנחיות משרד הבריאות, שמרו על כללי ההיגיינה ואל תפרו את צו הבידוד".

שירותים לתושבים: בעקבות המצב, תוגבר המענה הטלפוני במוקד העירוני. התושבים מוזמנים לפנות לעירייה בכל דבר ועניין, 24 שעות ביממה, במוקד 106 או באמצעות הווטסאפ 050-8806106

בעקבות המצב, העירייה האריכה כבר אתמול את שעות המענה הטלפוני באגפים שבהם יש קבלת קהל, שירותים רבים מקוונים ממילא ומצויים באתר העירוני. העירייה קוראת לתושבים לעשות בכך שימוש ולהגיע לעירייה רק במקרה של צורך דחוף ומשמעותי.

להנחיות מפורטות ועדכניות של משרד הבריאות ראו https://www.health.gov.il/Subjects/disease/corona/Pages/default.aspx?fbclid=IwAR3rTnbyLNgKH49RnvQoa1Ndn71X7pnYc0NOuOMFxB5nOCbda9vlQQimf0w

או במוקד הבריאות 5400*, או במוקדי קופות החולים.

צילום: www.istockphoto.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh